הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
7 טיפים שיגרמו לשיער שלכם להיות בריא יותר
עונת הקיץ החמה גורמת לשיער של כולנו להתייבש מהר יותר ולאבד מהברק והחיוניות שלו. אך מסתבר כי באמצעות כמה דרכים די פשוטות ויעילות ניתן להשיב לשיער שלנו את כל הברק ולהפוך אותו בריא, חזק וחיוני יותר ברגע

אם גם אתם מסתכלים במראה ולא מרוצים ממראה השיער שלכם, הוא נראה לכם עייף, לא חיוני, נטול ברק, ולא בריא במיוחד, שבעת הטיפים הבאים הם בול בשבילכם. ריכזנו עבורכם רשימה מיוחדת שנכתבה על ידי מיטב המומחים לשיער וקרקפת, כך שתהיו בטוחים שתוך זמן קצר השיער שלכם יראה נפלא ובריא.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


1. לשטוף את השיער בתדירות גבוהה

הרבה אנשים מאמינים שהם צריכים לאמן את השיער שלהם לעבור זמן רב בין השטיפות, אך זה לא נכון. מומלץ לחשוב על השיער שלנו ממש כמו על עור הפנים - צריך לשטוף בכל יום. אגב, זה תקף לכל סוגי השיער. קרקפת בריאה משמעותה שיער בריא, חזק וזוהר.

2. לדאוג לקרפרת

לנקות את השיער זה לא מספיק, כאשר אתם חופפים, יש להקפיד גם לנקות את הקרקפת. במילים אחרות, אם הזקיקים שלכם חסומים, הם פשוט לא יכולים לצמוח, ואז השיער לא מתחזק וגדל. ניקוי קרקפת מעודד את צמיחת השיער באופן משמעותי. 

3. לא לשכוח את החלק האחורי

רוב מומחי טיפוח השיער טוענים כי הטעות הנפוצה ביותר היא לשכוח את החלק האחורי של הראש ולא לשטוף אותו בצורה טובה ויסודית. אם השיער שלכם מרגיש שמנוני לאחר השטיפה, כנראה שזו אינדיקציה לכך שאתם לא שוטפים אותו כראוי. לסיכום, חשוב לשים לב ולהפקיד לעסות את החלק האחורי של הראש בזמן החפיפה. 

4. תעברו למשי

שינה על משי יכולה לסייע בהפחתת שיער שביר ויבש מכיוון שיש פחות חיכוך כאשר מסתובבים מתוך שינה, וכך נגרם פחות נזק. כמו כן, סרטי שיער שעשויים ממשי יכולים גם לעזור לשיער להיות בריא יותר מכיוון שהן לא מושכות חזק בשיער, בהשוואה לגומיות רגילות, ובכך גורמות לפחות שבירה ונשירה של השיער.

5. עיסוי קרקפת

אם אתם מנסים להאריך את השיער עיסוי קרקפת הוא חיוני מאוד עבורכם. כדי לתת לשיער לגדול בצורה צפופה ומלאה, זרימת הדם באזור של הראש היא המפתח. אפשר לעשות את העיסוי גם באמצע היום, או בזמן חפיפה, ומספיקות כמה דקות בודדות בלבד. המפתח הוא התמדה. 

6. הימנעו מצמות וקוקיות

קוקו היא אולי שיטה טובה למנוע מהשיער להפריע אך זה עלול לעודד איבוד שיער. למעשה זו הסיבה שהרבה נשים סובלות מנשירת שיער. לכן, תנו לשיער לנוח ולזרום.  

7. תזונה

אכילת מזונות בריאים כמו אבוקדו וסלמון תורמים לשיער בריא יותר. כמו כן, ניתן לסיים את המקלחת עם שטיפה של השיער במים קרים, זה יקנה לו מראה מבריק ורענן.  

42% לא
58% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE