הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה במיאמי ביץ': עובד בבית מלון נורה למוות במהלך ויכוח
לפי המשטרה, החשוד ביקש להיכנס למועדון לילה במלון, אך כאשר סורב הוא החליט לפתוח באש לעבר העובד בלובי, ופגע בו לפחות שש פעמים. מותו של העובד נקבע בהמשך הלילה, החשוד נמלט אך נעצר כעבור זמן קצר

תושב פלורידה בן 29 נעצר בחשד שירה למוות בעובד בבית מלון במיאמי ביץ' בתגובה לכך שלא איפשר לו להיכנס למועדון לילה סמוך, כך על פי המשטרה בעיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת הירי

 

התקרית הקטלנית אירעה מחוץ לבית המלון 'קליבלנדר' (Clevelander) בעיר בשעות הלילה המוקדמות (בין חמישי לשישי). כוחות רבים של המשטרה הוזעקו למקום בעקבות הדיווחים על ירי, ועם הגעתם ללובי הם מצאו את הקורבן כשהוא סובל מפצעי ירי. פרמדיקים פינו אותו לבית החולים במצב אנוש, ומותו נקבע כעבור מספר שעות.

לפי דו"ח המעצר, החשוד - ברנדון בוריס בן ה-29 - ניסה להיכנס למועדון לילה שבבית המלון דרך כניסה צדדית בלובי (המשמשת רק את עובדי המקום). העובד, דיון מור בן ה-50, ביקש ממנו לעזוב את המקום לאחר מספר ניסיונות להיכנס למועדון.

עימות מילולי התפתח בין השניים, ובשלב מסוים בוריס שלף אקדח וירה לעבר מור. לפי המשטרה, מור נורה לפחות שש פעמים.

 

החשוד, ברנדון בוריס

 

החשוד הצליח להימלט מזירת האירוע, אולם הוא נעצר במרחק של מספר רחובות. האקדח ששימש לרצח נמצא ברשותו, ובהמשך החוקרים גם מצאו תיעוד שלו מתוך מצלמות האבטחה בלובי. בוריס, תושב מיאמי, צפוי לעמוד לדין באשמת רצח מדרגה שנייה.

מבית המלון נמסר: "אנחנו המומים בעקבות הטרגדיה שאירעה במלון שלנו זמן קצר לאחר חצות ביום חמישי. אחד מהעובדים היקרים שלנו קיפח את חייו. אנו משתפים פעולה עם חקירת המשטרה, ונמשיך לפעול על מנת לשמור על האורחים והעובדים שלנו".

בשל העובדה שמדובר בסוף שבוע של חג (יום העצמאות האמריקאי, ה-4 ביולי) ומכיוון שזהו אזור שבו תיירים רבים שוהים, רשויות החוק מסרו כי בכוונתם לתגבר את האבטחה סביב מלונות, ברים ומסעדות.

 

75% לא
25% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE