הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אורלנדו קידמה את אירועי הרביעי ביולי - ונאלצה להתנצל על דבריה השנויים במחלוקת
העירייה פרסמה את מופעי הזיקוקים שלה, אך ציינה כי היא מודעת שהרבה מהאמריקאים בכלל לא רוצים לחגוג את יום העצמאות, ו"אי אפשר להאשים אותם"

עיריית אורלנדו, פלורידה, התנצלה על פרסום בו קידמה את אירוע הזיקוקים שלה לכבוד הרביעי ביולי, שם אמרה כי היא "לא יכולה להאשים, אנשים שלא "רוצים לחגוג את האומה שלנו עכשיו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

בפרסום המקורי שהעלתה, העירייה אמרה כי "הרבה אנשים כנראה לא רוצים לחגוג את האומה שלנו עכשיו, ואנחנו לא יכולים להאשים אותם. כשיש כל כך הרבה פילוגים, שנאה ואי שקט - למה לעזאזל שתרצה לערוך מסיבה שחוגגת משהו מזה?".

"אבל בשיא הרצינות, אתה יודע בלבך, שזיקוקי דינור ברביעי ביולי הם מדהימים, במיוחד כשעומדים ב-90 מעלות פרנהייט, 100 אחוז לחות, וליד 100 אלף החברים הקרובים ביותר שלך", נמשכה ההצהרה. "באותו הרגע, משהו משתלט וכולנו מתאחדים בקשר לא מוסבר. כך, אמריקה נמצאת כרגע במחלוקת, אבל אתם יודעים מה? כבר קנינו את הזיקוקים".

שלא במפתיע, הפרסום של אורלנדו זכתה לתגובת נגד ברשתות החברתיות, כולל מארגון אחוות המשטרה של אורלנדו, שמסרה כי ההודעה הייתה ב"טעם גרוע". 

בגלל הביקורת הרבה שהופנתה כלפיה, העירייה פרסמה ביום שבת בערב התנצלות: 

"העיר אורלנדו מתחרטת בכנות על ההשפעה השלילית על חלק מהקהילה שלנו שנובעת מדברינו. אנחנו מבינים שהמילים הללו פגעו בכמה מהתושבים שלנו, מה שלא הייתה כוונתו. אנחנו מעריכים את החירויות שיש לנו במדינה הזו, ומודים לגברים ולנשים שנלחמו, וממשיכים להילחם עבורנו. אנחנו גאים בחגיגת ה-4 ביולי, שמביעה את התודה שלנו לאותם גברים ונשים ולכיבוד המדינה בה אנחנו חיים", נמסר.

 

 

הפרסום השנוי במחלוקת הגיע קצת אחרי שהדמוקרטים במחוז פימה שבאריזונה, עוררו מחלוקת עם פוסט שקידם את האירוע האזורי, שם כתבו בין היתר: "פאק על הרביעי". לאחר ביקורת חריפה, הדברים נמחקו לחלוטין.

מוקדם יותר היום דווחו הודעות קשות ברחבי הרשתות החברתיות, שתקפו את ארצות הברית כשהיא נכנסת לחגיגות יום העצמאות. כך למשל אלישה גראוסו, עורכת בעיתון של הוליווד Screen Rant, פרסמה בטוויטר: "מצב הרוח שלי השנה הוא יותר כמו - מה לגבי אם נשרוף את המדינה הזו עד היסוד, בתור פינוק קטן?".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE