הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רמת התמיכה בביידן הגיעה לשפל חדש - 30 אחוזים בלבד מהאמריקאים מרוצים מעבודתו
ייתכן והמספר האמיתי נמוך עוד יתר, כמו כן רק 2 מתוך 50 המדינות בארה"ב מעניקות לו תמיכה של מעל ל-50%, מדובר בנתונים הכי נמוכים אי פעם לנשיא אמריקאי כלשהו מלבד ריצ'ארד ניקסון בימי פרשת ווטרגייט

בזמן שהאמריקאים חוגגים את ה-4 ביולי, סקר חדש מראה שרמת התמיכה בנשיא ביידן ירדה לשפל הנמוך ביותר אי פעם.

ממוצע התמיכה של 'CIVIQS' מראה שכ-18 חודשים לתוך כהונתו, רמת התמיכה בביידן עומדת על כ-30 אחוזים בלבד כאשר 57 אחוזים מהציבור האמריקאי מסתייגים מעבודתו.

כ-12 אחוזים נוספים מסרבים לומר אם הם מאשרים או לא את עבודתו של ביידן, כאשר דירוג רמת האישור הכולל לעבודתו עומד כעת על מינוס 27 אחוזים - הנמוך ביותר לנשיא אמריקאי מזה כמעט חמישים שנים.

 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביידן נמצא כעת 'מתחת למים' בכ-48 מדינות, כאשר רק מצביעים בהוואי ובוורמונט מראים יותר תמיכה בעבודתו מאשר הסתייגות או חוסר הסכמה עם תוצאותיה.

לאחר שעמד על כ-34 אחוזים תמיכה במאי, ביידן התדרדר עכשיו ל-30, כאשר רק 19 אחוז מהמצביעים העצמאים תומכים בו וכ-67 אחוזים מהעצמאים מעידים על חוסר הסכמה עם פועלו.

הפופולריות של ביידן עם התקשורת לא הצליחה למנף את ניסיונות ההתחמקות המילולית האינסופית שלו בנושא משבר הדלק והמחירים, שהותירה אמריקאים רבים מודאגים מהיכולות המנטליות שלו ומיושר דובריו המאשימים בכל את רוסיה.

עם זאת, ההיבט המזיק ביותר של הנשיאות שלו היה ללא ספק כישלונו להתמודד עם משבר יוקר המחיה במסגרתו האינפלציה זינקה ומחירי הדלק הגיעו לשיאים היסטוריים.

נאמני ביידן הפכו לאבסורדים יותר ויותר בניסיון להסביר את העליות במחירי הדלק ואת האינפלציה, כאשר שר האוצר לשעבר, לארי סאמרס הדמוקרט, האשים אנשים שמצמצמים את חשיבות אירועי ה-6 בינואר באינפלציה...

"הרפובליקנים של הבננות שאומרים שמה שקרה ב-6 בינואר לא היה כלום או שזה בסדר, מערערים את האמינות הבסיסית של המוסדות של ארצנו וזה בתורו מזין, אה, את האינפלציה", אמר סאמרס.

גם מנכ"ל בלאקרוק, לארי פינק, טען בצורה מגוחכת ש"לאומיות" היא האשמה באינפלציה.

סקר רסמוסן שנערך לאחרונה מצא כי 11 אחוזים מהאמריקאים בלבד האמינו ברטוריקה של ביידן לפיה ולדימיר פוטין אשם במחירי הדלק הגבוהים.

כפי שהדגשנו בעבר, דונלד טראמפ עשוי להכריז על מועמדותו בשלב מסוים החודש, כאשר סקרים מראים שהוא מקדים בהרבה את כל המתחרים הרפובליקנים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE