הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נעצר חשוד בטבח ליד שיקגו - והפרטים המטרידים עליו נחשפים
זמר הראפ בן ה-22, שקשור למותם של 6 אנשים ופציעתם של עשרות נוספים, פרסם קליפים בהם ניתן לראות אותו עם קסדה ואפוד מגן, או עם ציורים של דמות שמתה על ידי המשטרה

רוברט "בובי" אי. קרימו, שנחשב כ"אדם בעל עניין" בגין אירוע הירי ההמוני במצעד הרביעי ביולי מחוץ לשיקגו, בו נרצחו שישה בני אדם ורבים אחרים נפצעו, נעצר לאחר מצוד בן מספר שעות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

החשוד בן ה-22 נלקח למעצר לאחר מרדף מכוניות קצר, כאשר קצין משטרת צפון שיקגו הבחין בלוחית רישוי שדווחה כקשורה לאותו ירי. כך אמר מפקד משטרת היילנד פארק, לו ג'וגמן. השוטר קרא לנהג המכונית לעצור שלא נענה לבקשה, אך לבסוף קרימו נעצר באגם פורסט. 

גורמי אכיפת החוק מאוד נזהרים כיצד להגדירו, והם פרסמו לתקשורת כי קרימו קשר ככל הנראה לירי שאירע ביום שני בהיילנד פארק, וכעת הוא נחקר על תפקידו.

 

 

בתוך כך, פרטים על זהותו של קרימו מעלים את החשש כי ייתכן והכתובת שוב הייתה על הקיר.

עמוד ה-IMDb תחת שמו של קרימו, מזהה אותו כ"ראפר, זמר, כותב שירים, שחקן ובמאי" מאזור שיקגו. העמוד מתהדר על אחד השירים שלו שיצאו לאור ב-2018, וצבר "מיליוני השמעות עד כה בפלטפורמות סטרימינג מקוונות… תופעת ההיפ הופ ידועה בעיקר בזכות הלהיט שלו 'On My Mind'".

על פי העמוד, בן ה-22 החל להתעסק במוזיקה בגיל 11, והטענה היא שהיום השווי הנקי שלו עומד על 100,000 דולר. 

אלא שפרטים אחרים שנמצאו ברשת מראים דברים מדאיגים יותר. קרימו פרסום סרטון בדף היוטיוב שלו, שנמחק מאז, אשר כלל ציור של מישהו שנורה למוות על ידי המשטרה. 

 

 

באוקטובר 2021 הוא פרס שיר בשם "Are You Awake", שכלל ציורים של אדם המכוון רובה אל אדם אחר. שם גם הוצגה תמונה של גזיר עיתון עם תמונתו של לי הארווי אוסוולד, מי שרצח את הנשיא ג'ו קנדי, וכן תמונה המראה ציור עם דם שפורץ מגופו של אדם.

הקליפ הנצפה ביותר שלו הוא אכן On My Mind, שגם הוא מטריד לא פחות. בסרטון נראה קרימו מושיט יד לתרמיל לפני שהמסך משחיר - וברגע שהמוזיקה חוזרת, היא מלאה בצחוק מטורף, מוזיקת פסנתר בקצב מהיר, וקרימו מופיע עם קסדה ואפוד חסין כדורים.

 

60% לא
40% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE