הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שאופז בבית החולים, טראוויס ברקר חושף את הסיבה
ימים ספורים בלבד לאחר שאושפז בבית החולים בנסיבות מסתוריות, בעלה של כוכבת הריאלטי קורטני קרדשיאן, מגלה לראשונה כי סבל מדלקת חמורה שנצורה בעקבות בדיקת קולונוסקפיה. ״הבדיקה פגעה בצינור ניקוז בלבלב והייתי בסכנת חיים״, אמר

חמישה ימים בלבד לאחר שאושפז בבית חולים טראוויס ברקר חושף לראשונה בפני מיליוני העוקבים שלו מה הסיבה אשר הובילה לאשפוזו הדרמטי. המוזיקאי כתב בעמוד האינסטגרם האישי שלו: ״עברתי בדיקת קולונסקפיה שגרתית והרגשתי נהדר אחרי זה, אבל אז התפתח אצלי כאב הולך וגובר שגרם לי להתאשפז״, הסביר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״מצאו אצלי פוליפ קטן, מה שהצליח לפגוע בצינור ניקוז משמעותי בלבלב וגרם לדלקת חמורה ומסכנת חיים. אני אסיר תודה לצוות הרפואי ולכל מי שהביע דאגה בימים האחרונים. אני כרגע במצב טוב יותר״, סיכם ברקר. כזכור, גם אשתו הטריה, כוכבת הריאלטי קורטני קרדשיאן, פרסמה פוסט בנושא וכתבה: ״אני אסירת תודה לאלוהים על היכולת לרפא. אני מודה כל לרופאים ולאחיות על כך שטיפלו בבעלי כל כך יפה״.

מקרוב לשניים סיפר כי קורטני מאוד חששה לשלומו של ברקר, אך השתדלה להישאר חיובית לאורך כל שהותו בבית החולים. ״היא לא זזה מהמיטה שלו״, הוסיף. לפי הדיווחים, המוזיקאי סבל מכאבים עזים עד שלא יכל להתרומם וללכת.



17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE