הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורית, פילוסופית וסוחפת: ״פני הרוע״
סדרת האימה האהובה כבר רצה שלוש עונות והצליחה לגרוף לעצמה קהל צופים וצופות נלהב. אם במקרה עוד לא שמעתם עליה או לא צפיתם בה, זה לגמרי הזמן. מובטח לכם בינג׳ מהנה, מותח, וסוחף

העלילה של ״פני הרוע״ עוקבת אחר קריסטן, פסיכולוגית שנונה המקבלת הצעת עבודה משונה - לשלב כוחות עם הכנסייה המקומית במטרה לחקור תופעות בלתי מפוענחות ומסתוריות, בעלות סימנים על טבעיים ודתיים. קריסטן היא אמנם אישה פרקטית ומדעית לגמרי, אך היא מצליחה להיסחף אחר ההצעה המוזרה ונכנסת למסע אפל ומסתורי. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התפקיד המרכזי של קריסטן הוא לספק ראיות מדעיות, ובכך לפסול את קיומן של תופעות על טבעיות משונות. לצידה של הפסיכולוגית, מופיעים שני גיבורים נוספים, ביניהם הכומר הכריזמטי, ומערכת היחסים בין השלושה היא נקודת החוזקה של הסדרה כולה, ללא ספק. ואם זה לא מספיק, בין קריסטן לבין הכומר מתקיים מתח מיני המחזיק את העלילה בצורה די מרשימה - היא נשואה, הוא כומר, וכל מילה נוספת מיותרת. 

כפי שניתן להבין עד כה, קריסטן נכנסת למסע שמצליח לערער את כל התפיסה שלה והאמנות שלה. היא אמנם עדיין לגמרי דובקת במדע ובעובדות, אך עולמה הולך ונסדק, בעיקר מול התופעות השונות שהיא פשוט לא מצליחה להעניק להן הסבר. ברקע, חיי הנישואים שהיא מנהלת, וארבע בנותיה, עליהן היא מנסה להשתלט. 

״פני הרוע״ מציפה את המתח שבין האמונה לבין המדע, ולא חוששת לגעת ברצונות הכמוסים הקיימים בכולנו, בדגש על הרצון לשמור על נאמנות ויציבות מצד אחד, אך הכמיהה לריגוש ומה שאסור מהצד השני. במובנים רבים, הסדרה עוסקת בפסיכולוגיה אנושית, חברתית, ומערכות גדולות מאיתנו, מה שהופך אותה לכה מעניינת, מרעננת וחכמה.

הסדרה אמנם מגדירה עצמה כסדרת אימה מותחת, אך ללא ספק אפשר למצוא בה לא מעט רגעים דרמטיים ריגשיים, ולעיתים אפילו כיפים וקומים. עם לא מעט רעיונות מקוריים ונושאים בוערים, היא ללא ספק אחת הסדרות שאתם חייבים להכיר. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE