הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות היריות ב-4 ביולי, ראש עיריית פילדלפיה הודיע בשידור: "לא יכול לחכות לעזוב את תפקידי"
"אני כבר לא יכול להינות מכלום", אמר ראש העיר השישית בגודלה בארה"ב ג'ים קני, והפתיע את הכתבים בשידור כשהודה כי הוא מצפה לסיים את תפקידו כמה שיותר מהר

ראש עיריית פילדלפיה הדמוקרטית, ג'ים קני, אמר ביום שלישי שהוא לא יכול לחכות עד שהקדנציה שלו תסתיים כדי שסוף סוף יוכל ליהנות מהחיים לאחר ששוב ירי בעירו הותיר שני קצינים פצועים. קני אמר שהוא לא יכול "להנות" יותר מכלום מכיוון שהעיר מלאה באלימות, בזמן ששוחח עם עיתונאים ביום שלישי בבוקר. הראיון הוענק על רקע העובדה ששוטר בפילדלפיה נורה בראשו ושוטר אחר, שהיה חבר בחוליית הפצצות של מחוז מונטגומרי, נורה בכתפו במהלך מופע זיקוקים לכבוד ה-4 ביולי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"זה היה יום רגוע וצונן", אמר קני, לפי פוקס 29.

"מזג האוויר היה יפה. הקונצרט היה יפה, אבל אנחנו חיים באמריקה. ויש לנו את התיקון השני. ויש לנו את בית המשפט העליון של ארצות הברית אומר לכולם שהם יכולים לשאת אקדח לאן שהם רוצים. זה כמו דודג' סיטי".

"אין אירוע, או יום, שבו אני לא שוכב על הגב, ומסתכל על התקרה, ודואג לדברים", המשיך קני.

"אז מכל מה שיש לנו בעיר בשבע השנים האחרונות, אני דואג. אני לא נהנה מהרביעי ביולי, אני לא נהנה מהוועידה הלאומית הדמוקרטית. אני לא נהנה מהדראפט של ה-NFL. אני מחכה שמשהו רע יקרה כל הזמן, אהיה מאושר כשאני לא כאן, כשאני לא ראש עיר, ואוכל ליהנות מכמה דברים", המשיך קני. "אתה מצפה לא להיות ראש עיר?" שאל כתב. "כן, למען האמת," השיב קני.

"לא אמרתי זאת בשביל תשומת לב לעצמי, רציתי לשתף את המציאות של מה שקורה לכל כך הרבה אנשים, ולעזור לאנשים להבין שדברים צריכים להשתנות", אמר ברטרוספקטיבה ראש העיר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE