הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לבוש לרצח: החשוד בטבח לבש בגדי נשים, לעג לנשיא טראמפ, וירה כ-60 כדורים בעוברים ושבים
עוד מופרע מטורף שהשיג ידו על נשק וזעזע את אמריקה, עוד מתברר כי אביו היה בעבר מועמד לראשות העיר היילנד-הייטס, אך הפסיד במירוץ

היורה שלכאורה שפתח באש על מצעד 4 ביולי בפרברי שיקגו היה לבוש בבגדי נשים כאשר טיפס על גג בית עסק מקומי וירה 70 כדורים מרובה על עוברים ושבים כך מסרה המשטרה ביום שלישי. רוברט "בובי" א. קרימו השלישי, בן ה-22, מואשם ברצח 6 משתתפי מצעד תמימים ובפציעה של לפחות 30 אחרים בפרבר העשיר של היילנד פארק ביום שני בבוקר.

החשוד שנעצר בגין הירי ההמוני הקטלני במצעד הרביעי ביולי שמחוץ לשיקגו היה בעל היסטוריה של פוסטים מטרידים באינטרנט.

רוברט א. "בובי" קרימו השלישי, המופיע גם בתור שם הבמה "העיר את הראפר", נלקח למעצר ביום שני זמן קצר לאחר שסוכני ה-FBI ביקרו בבית משפחתו בהייווד, אילינוי, כקילומטר מזירת הירי בהיילנד פארק. עמוד IMDb תחת שמו של קרימו מזהה אותו כ"ראפר, זמר, כותב שירים, שחקן ובמאי" מאזור שיקגו, העמוד מתהדר באחד מהשירים שלו שיצא ב-2018, שצבר "מיליוני השמעות".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"תופעת ההיפ הופ ידוע בעיקר בזכות שיר הלהיט שלו 'On My Mind' שיצא ב-8 באוקטובר 2018. הרצועה צברה מיליוני השמעות עד כה על פני פלטפורמות סטרימינג מקוונות", מתגאה ביוגרפיה אחת שנכתבה על ידי משתמש באתר. קרימו החל להעלות מוזיקה כשהיה בן 11, לפי עמוד IMDb. הטוען שהשווי הנקי שלו הוא 100,000 דולר. "תופעת ההיפ הופ של שישה רגל Awake The Rapper נולדה בשם רוברט יוג'ין קרימו השלישי ב-20 בספטמבר 2000 בשיקגו, לפי העמוד. "הוא הילד האמצעי מבין שלושה וממוצא איטלקי". קרימו פרסם סרטון לדף היוטיוב שלו שנמחק מאז שכלל ציור של מישהו שנראה כאילו נורה למוות על ידי המשטרה, כך עולה מצילומי מסך שפורסמו באינטרנט. בעבר הוא הוציא קליפ מוזיקה בשם "Are You Awake" באוקטובר 2021 שכלל ציורים של אדם מכוון רובה לעבר אדם.

לפי עמוד ה-Spotify שלו, החשוד הקליט שלושה אלבומים, ב-2017, 2018 ועוד אחד בשנה שעברה.

אביו, שנקרא גם רוברט קרימו, התמודד על ראשות העיר היילנד פארק ב-2019 - הוא הפסיד לראש עיריית היילנד פארק ננסי רוטינג ב-2019, כך דווח ב-WGN 9. כשתחנת החדשות פנתה אל האב לתגובה, על פי הדיווחים, הוא ניתק את הטלפון.

קרימו גם פרסם לפחות פעמיים פוסטים נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, על פי דיווח ב-NBC News.

הוא נראה בעבר עם דגל טראמפ עטוף מעליו בפוסט בטוויטר מ-27 ביוני 2021, ובסרטון אחר שפורסם בעמוד היוטיוב שלו בו נראה קרימו עם אנשים אחרים המעודדים את שיירת הרכב הנשיאותית של טראמפ מחוץ לשדה תעופה ב-2 בינואר 2021 - בעוד הוא לבוש בתחפושת 'איפה אפי'.

לא הוגשו כתבי אישום נכון ליום שלישי בבוקר, כך מסרה המשטרה.

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE