הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יועץ בכיר בממשל ביידן הגן על אתר זנות שנחשד בפדופיליה ושה-FBI פשט על משרדיו ב-2015
Rentboy.com היה גן עדן למבוגרים בעלי נטיות הומוסקסואליות אשר ביקשו להכיר נערים צעירים במיוחד, לאחר שה-FBI פשט על מטה החברה במנהטן, לא פחות מאשר יועץ בכיר בממשל ביידן היה האיש שהתנדב להגן על האתר המפוקפק

פקיד בכיר בממשל ביידן העובד במשרד האנרגיה הגרעינית במסגרת משרד האנרגיה הגן על אתר זנות הומוסקסואלי שאיפשר לילדים להירשם לשירותי מין. סמואל ברינטון, מלכת דראג, פעיל LGBTQ+ ותומך 'קינק', המשמש כעת כסגן עוזר המזכיר לענייני דלק ופסולת במשרד לאנרגיה גרעינית, הגן על אתר הזנות "Rentboy.com" במאמר משנת 2015 לאחר שבוצעה פשיטה של ​​ה-FBI נגד מפעילי האתר והפלטפורמה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המחלקה לביטחון המולדת פשטה על משרדי Rentboy.com במנהטן ועצרה שישה עובדים ואת המנכ"ל ג'פרי הוראנט, שלאחר מכן הודה באשמת קידום זנות באתר האינטרנט שלו.

כתב האישום של בית המשפט המחוזי בארה"ב במחוז המזרחי של ניו יורק חשף כי Rentboy.com ביזה את תהליך אימות הגיל שלו, במיוחד באסיה, כדי לאפשר קידום של קטינים באתר.

"במקרה אחד, לאחר שסוכנות הליווי לא סיפקה זיהוי של תמונה לנער ליווי, עובד Rentboy.com הודיע לסוכנות הליווי שהוא מחק תמונות עם פניו של נער הליווי, אך השאיר את הפרסומת עם הגוף שלו בלבד", נכתב בכתב האישום. "במקרה אחר, לאחר שסוכנות ליווי אחרת סירבה לספק זיהוי לכמה מלווים שנראו קטינים, אותו עובד של Rentboy.com הציע [לו] לחתוך את פניהם של המלווים הסופר צעירים האלה'", נכתב עוד.

כתב האישום טען שהחברה התעלמה מ"עובדים [שהתלוננו] בפני ההנהלה על כמות פרסומות הליווי לקטינים".

אחד מהעובדים הודה - "אלוהים... כמה קטינים! באזור הזה...תמיד".

למעשה, מייל אחד גילה שהחברה אמרה באופן מזעזע ש"באסיה זה בסדר לאשר אותם... אלא אם כן אתה רואה תינוק... :)".

למרות הגילויים המטרידים הללו, המאמר של היועץ הבכיר של ממשל ביידן, מר ברינטון משנת 2015 התפרסם תחת הכותרת "ההשלכות האמיתיות של פשיטת רנטבוי".

במאמר הוא הגן על האתר וטען כי "פירוק רנטבוי מסוכן יותר ממה שהאתר היה אי פעם" מכיוון שהוא מייצג "מתקפה הרסנית" על קהילת הלהט"ב.

"המתקפה האחרונה של הממשל הפדרלי על Rentboy.com היא התקפה הרסנית על כמה מהחברים הפגיעים ביותר בקהילה שלנו - מבוגרים צעירים שלראשונה בחייהם הצליחו להתפרנס בבטחה דרך Rentboy לאחר ששרדו משפחה דוחה וחוסר בית בגלל הנטייה המינית או הזהות המגדרית שלהם", כתב ברינטון תוך התעלמות מהעובדה שקטינים היו באתר גם כן.

"הם לא פגעו באף אחד. אבל עכשיו הצעירים האלה אולי יצטרכו לחזור לקהילות ובתים שדחו את מי שהם. ואז מתחילה הסכנה האמיתית". לאחר מכן כינה ברינטון את הדעות ה"ארכאיות" של הממשלה נגד Rentboy.com כ"חסרות אחריות" ללא קשר לשאלה אם Rentboy.com עבר על החוק.

"ייתכן ש-Rentboy.com עבר על החוק או לא. אני לא יודע", הודה ברינטון והוסיף "אבל אני יודע, מהמיילים של תיבת הדואר הנכנס שלי, שהפשיטה על המטה העבירה צעירים הומואים, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים למצב של סערה. בגלל שמקור ההכנסה העיקרי שלהם. נאבד עקב השקפות חסרות אחריות וארכאיות על עבודת מין".

האקטיביזם מסוג ה-LGBTQ של ברינטון ידוע גם בעיקר מחברתו כפעיל בסניף וושינגטון הבירה של אגודת הדראג קווין המכונה "האחיות של פינוק תמידי".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE