הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בפאה שחורה וצעיף: החשוד בטבח בהיילנד פארק הסתיר את זהותו עם בגדי נשים
הרשויות פרסמו תיעוד של רוברט קרימו, כפי שנצפה דקות לאחר שביצע את הרצח ההמוני, כאשר הוא מנסה להיטמע בקהל המבוהל. במקביל, מניין ההרוגים בירי עלה לשבעה בני אדם

מניין הקורבנות בטבח בהיילנד פארק, במצעד חגיגות הרביעי ביולי, עלה לשבעה בני אדם כאשר עשרות עדיין מאושפזים - זאת במקביל לחשיפת תיעודים של החשוד נמלט מזירת הרצח בעודו לבוש בבגדי נשים כדי להיטמע בקהל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

רוברט אי. 'בובי' קרימו השלישי בן ה-21, ניסה לטשטש את הנראות הייחודית שלו והקעקועים הבולטים, ותועד נמלט ברוגע מזירת הירי לבוש בפאה שחורה ארוכה, חולצה נשית עם שרוולים ארוכים, כפפות שחורות וצעיף. "הוא השתלב ממש עם כל השאר שברחו, ממש כאילו הוא צופה תמיד", נמסר מהרשויות.

קרימו הגיע לפרבר יוקרתי הסמוך לשיקגו, ועלה על גג בניין דרך סולם המחובר למבנה. הוא הגיע למעלה, והוציא את כלי הנשק שלו מסוג AR-15, רובה רב עוצמה המוכר מאירועי הטבח האחרונים שבוצעו בארצות הברית. החשוד ירה יותר מ-70 כדורים, שכאמור הביאו לתוצאה הקשה של שבעה בני אדם מתים ו-40 לפחות פצועים. 

לפני שברח מהמקום, החשוד עטף בשמיכה אדומה את הרובה, וזרק אותו מאחורי בניין. כך מסרו הרשויות. כזכור, לאחר מספר שעות של חיפושים, המשטרה איתרה את קרימו ברכב שהוגדר כחשוד, ועצרו אותו. 

 

 

"בהתבסס על תיעוד ממצלמות מעקב שהתגלו על ידי החוקרים שלנו, אנחנו בטוחים שהייתה עדה שראתה את קרימו מפיל חפץ בתוך שמיכה אדומה מאחורי הבניין, בשדרה המרכזית, מיד לאחר הירי", אמר דובר מחלקת המחוז לפשיעה, כריסטופר קובלי, וביקש בפומבי מאותה אישה לפנות אל הרשויות. 

קובלי הוסיף כי במסגרת החקירה נמצאו בסך הכל חמישה כלי נשק הקשורים לחשוד: "לפחות שני רובים, כמה אקדחים ואולי רובה ציד". 

קרימו רכש את הנשקים באופן חוקי וככל הנראה תכנן את הפיגוע במשך מספר שבועות. כאחד שמגדיר את עצמו מוזיקאי, קרימו פרסם עשרות סרטונים עם שירים המבשרים רעות, שבין היתר מציגים דמויות מצוירות האוחזות ברובים, פעם מתים לאחר קרב יריות עם המשטרה.

בתוך כך, מחקירה ראשונית, קובלי אמר כי החוקרים לא מצאו ראיות לכך שהקורבנות היו על המוקד של קרימו בגלל עניין גזעי, דעתי או מעמד כזה או אחר - דבר אשר יקבע בסופו של דבר אם הרשויות יתייחסו לירי ההמוני הזה כאל פשע שנאה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE