הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מספר מקרי מוות בארה"ב כתוצאה מזיקוקים לכבוד הרביעי ביולי
בין ההרוגים הם גבר מקליפורניה שמת לאחר שהשתמש בזיקוקים, וילד בן 11 מאינדיאנה שנפצע ומת בזמן ששיחק עם הכלי הנפץ המסוכן. "הוא איננו, כהרף עין"

זיקוקי דינור הם אחד מרגעי השיא של חגיגות הרביעי ביולי, אך השנה הם גרמו גם לצער טרגי כאשר מספר מקרי מוות דווחו ברחבי ארצות הברית כתוצאה מתאונות זיקוקים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ביום שני בערב, בסביבות השעה 6:30, משטרת העיר מונטבלו שבמחוז לוס אנג'לס קיבלה קריאה בדבר תקלה במופע זיקוקים. כאשר הכוחות הגיעו לזירה בבלוק 1400 של ג'רמיין דרייב, הם מצאו אדם שוכב בחצר האחורית של הבית, לא נושם ולא מגיב. 

השוטרים ביצעו פעולות החייאה, עד הגעת הפרמדיקים שלקחו את הפצוע לבית חולים סמוך. אך לאחר מאמצים רפואיים, הצוות בבית החולים נאלץ לקבוע את מותו.

עם החקירה והבדיקה הרפואית, התברר כי האיש השתמש בזיקוקים לא חוקיים, מה שגרר בקלות תאונה קטלנית. פרטיו של הגבר לא פורסמו לציבור, ובשלב זה לשכת הבילוש של משטרת מונטבלו בודק את המקרה.

ביום ראשון, קמרין ריי מקמייל בן ה-11, תושב מאונט ורנון באינדיאנה, מת לאחר שנפצע קשה מאוד במהלך "תקרית זיקוקים". כך מסרו גורמי אכיפת החוק המקומיים.

כוחות משטרה וכוחות הצלה הוזעקו לבית בסביבות השעה 9:44 בערב, שעון מקומי, אך בזמן שהפרמדיקים פינו את הילד לבית החולים הם כבר נאלצו לקבוע את מותו.

לא פורסמו הרבה פרטים על האירוע, כמו גם אופי הפציעות של הילד הקטן. עם זאת, אמא שלו, קירה, סיפרה לאתר חדשות מקומי כי התקרית הטרגית התרחשה כאשר קמריין שיחק ישירות עם זיקוקים.

"הוא ילד חלום לכל הורה", כתבה קירה בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות. "ובגלל שבנים הם בנים, הם משחקים בזיקוקים, והוא איננו. כהרף עין. פשוטו כמשמעו".

באזור אחר באינדיאנה, פורט וויין, אדם לא שרד את הפציעות הקשות בליל יום ראשון, כאשר הפעיל מופע זיקוקים בשכונה שלו. 

שכנים סיפרו לסוכנות חדשות מקומית שבמשך שנים, מדי שנה, אותו אדם נהג לערוך את תצוגת הזיקוקים החגיגית. הם גם הוסיפו כי אחות שעובדת במרכז רפואי מקומי שהייתה עדה לאירוע, ניסתה לבצע בגבר החייאה - אך ללא הצלחה.

לבסוף, בברוקלין פארק שבמינסוטה, הרשויות הוזעקו בשעה 1:30 בלילה בעקבות צעיר בן 18 שסבל מפציעות חמורות בפניו, לאחר שמספר זיקוקים התפוצצו ליד ראשו. חבר של הבחור ניסה לבצע בו החייאה, אך מותו נקבע מאוחר יותר בבית החולים.




0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE