הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התמונה הזו של ג׳סטין ביבר והיילי בולדווין מטריפה את הרשת
הזוג הצעיר והפוטוגני התחתן לפני מספר שנים ומאז המעריצים והמעריצות מחכים ליום בו השניים יכריזו כי הם מצפים לבייבי הראשון. כעת, הם פרסמו תמונה שלהם עם תינוק מתוק והצליחו להצית את האש סביב הנושא, שוב

מאז שהתחתנו והחליפו נדרים אי שם בשנת 2019, נראה כי מיליוני המעריצים של הצמד הפוטוגני והלוהט ג׳סטין ביבר והיילי בולדווין רק מחכים לבייבי הראשון המשותף של השניים. אך עד שזה יקרה, הם מסתפקים בכל אמירה קטנה, רמז, וכמובן, איך לא, תמונות עם בייבז של אחרים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחרונה, פרסמו השניים תמונה משותפת, בה עם מחזקים תינוק קטן ומנשקים אותו משני הצדדים. לצד התמונה, כבר ביבר: ״אוהב את האחיין שלי ריבר״. לפי הדיווחים, מדובר על בנו הטרי של חברו הקרוב של הזמר, ג'ייסון קנדי. כפי שניתן היה לצפות, התמונה הצליחה להטריף את המעריצים ולזכות במאות אלפי לייקים ותגובות תוך זמן קצר. 

חלק מהמעריצים אף התייחסו למצבו הבריאותי של ביבר, ואיחלו לו החלמה מהירה ושלמה. כזכור, הזמר חשף לפני מספר שבועות כי הוא סובל מתסמונת שתקפה את מערכת העצבים שלו, מה שגרם לחצי מפניו להיות משותקות. אותה תקרית לא נעימה הובילה לביטול מספר הופעות של הזמר, כחלק מסבב ההופעות העולמי שלו.



17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE