הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מפגש פסגה: סילבסטר סטאלון ואל פאצ'ינו בדייט הוליוודי
כוכבי הענק הותיקים והאוהבים התכנסו לארוחת צהריים מהירה בפיצרייה מקומית בבוורלי הילס וחלקו יחד מגש פיצה. אמנם לא ברור על מה הייתה השיחה בין השניים, אך מזל שצלמי הפפראצי היו שם בשביל לתעד את הרגע הנדיר

מפגש כוכבים בסדר גודל כזה לא רואים בכל יום - אל פאצ׳ינו וסילבסטר סטאלון יושבים זה לצד זו וחולקים יחד ארוחת צהריים, או נכון יותר לומר, מגש פיצה חגיגי (ללא תוספות!). השניים בילו את שעת הצהריים בפיצריה מקומית בבוורלי הילס, ונראה שהם מדברים על נושאים חשובים ומעניינים. בכל זאת, שניים מהיוצרים החשובים ביותר בתעשיית הקולנוע.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, מוקדם יותר השבוע, חגג סטאלון את יום הולדתו ה-76 ונתפס בעדשת הפפראצי כשהוא מבלה במסעדת יוקרה עם בני משפחתו. כזכור, הכוכב הוותיק פרץ אל חיינו לראשונה לפני כמעט חמישה עשורים, זאת כאשר נבחר לגלם את דמותו של רוקי, המתאגרף האגדי. ואילו בגזרה של פצ׳ינו, כזכור לפני מספר חודשים צולם היוצר ההוליוודי כשהוא מבלה שוב, עם השחקנית הישראלית, מיטל דוהן. 

פצ׳ינו ודוהן יצאו יחד במשך שנה וחצי, וכאשר נצפו יחד סועדים במסעדה בבוורלי הילס הצליחו להצית שמועות אודות קאמבק אפשרי, מה שכמובן לא קרה. המסעדה המדוברת, העונה לשם ״איל פסטיו״ הינה מקום עליה לרגל עבור כוכבים וכוכבות הוליוודים רבים, ביניהם ליידי גאגא, בן אפלק, רוברט דה נירו, ועוד. 

43% לא
57% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE