הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גם בגיל 45, לוהט מתמיד: אורלנדו בלום משגע את המעריצים
השחקן האהוב העניק לאחרונה למעריצים ולמעריצות הצצמה קטנה ונדירה לשגרת האימונים שלו ופרסם תמונה מעוררת קנאה בה הוא בחדר הכושר, ללא חולצה, מרים משקולות כבדות במיוחד. הגזרה הלוהטת של הכוכב הצליחה להסעיר את הרשת

את השחקן אורלנדו בלום אנו מכירים בעיקר בזכות תפקידו הבלתי נשכח בסרט ״טרויה״, שם הוא גילם את נסיך יפה התואר, פאריס. אותו תפקיד צנוע, הצליח לשנות את חייו לתמיד, ומאז הוא אחד השחקנים המצליחים, האהובים, והלוהטים בביצה ההוליוודית, עם קהל של מיליוני מעריצות ומעריצים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאז עברו כמעט שני עשורים, אך נראה כי הזמן לא ממש משפיע על השחקן, ולאחרונה, הציג בלום את הגזרה המושלמת שלו, כן, גם בגיל 45. בתמונה המדוברת, מעניק אורלנדו הצצה נדירה לחיי האימונים הקשוחים והאינטנסיבים שלו, הכוללים הרמת משקולות וחושפת את הכוכב שהוא עם מכנסיים קצרים, ללא חולצה.

לצד התמונה כתב בלום: ״בגיל 19 שברתי את הגב שלי. אמרו לי שלעולם לא אוכל ללכת שוב״. התמונה כאמור הצליחה לשבור את הרשת ולגרוף מאות אלפי לייקים ותגובות, בעיקר ממעריצות נלהבות. כזכור, לפני מספר ימים הגיע בלום יחד עם בת זוגו, הזמרת קטי פרי, לאוסטרליה, לטובת צילומים לסרט חדש בכיכובו של בלום. בלום ופרי התארסו בפברואר 2019, ולפני קצת יותר משנה, הביאו לעולם תינוקת משותפת בשם דייזי. 



100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE