הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאות צווי פינוי לתושבים בקליפורניה בעקבות שריפה שפרצה בחגיגות הרביעי ביולי
הלהבות החלו להתפשט ביום שני, והרשויות חושדות כי האש נוצרה על ידי מבלים במקום שהפעילו זיקוקים או עשו ברקביקו לכבוד יום העצמאות

צווי פינוי הוחלו ביום שלישי על קהילות מרוחקות באזור ג'קסון שבקליפורניה, בעקבות שריפה פרצה על ידי זיקוקים או ברקביקו במהלך חגיגות הרביעי ביולי, כאשר המוקד הוא אזור הררי שהוא יעד תיירותי מוביל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

שריפת האלקטרה בסיירה נבדה פרצה אחר הצהריים ביום שני וגדלה פי שלושה ל-15.8 קמ"ר. "קצב ההתפשטות הוא לא מהיר כמו אתמול, אבל האש עדיין מתשפטת", אמר שריף מחוז אמדור, גארי רדמן, שהוסיף כי צוותי כיבוי רבים נמצאים במקום ופועלים להרחיק את הלהבות מאזורים מאוכלסים.

כאמור, צווים המחייבים פינוי ואזהרות נוספות הוטלו על כ-700 תושבים במחוז אמדור ועבור כ-300 עד 400 איש במחוז קלברס. עבור כך, הוקמו מרכזי פינוי עבור אנשים ובעלי חיים כאחד.

בינתיים, יותר ממאה כבאיות, 1,200 צוותי כיבוי ו-14 מסוקים נשלחו למוקד האש כדי להשתלט על השריפה - אשר מהווה איום על תשתית החשמל האזורי. 

 

(צילום: AP)

 

האש החלה באזור התיירותי של ווקס ביץ' בנהר נורת' פורק שהיה עמוס באנשים בעקבות חגיגות יום העצמאות, מה שאילץ כמאה איש שהיו במקום לתפוס מחסה, עד שחולצו בשלום. 

מילקה מיקולה מעמק ספרינגס, שהייתה במקום עם בעלה, בתה בת החמש ובנה בן השנה, סיפרה כי "זה היה הכי קרוב שהייתי אי פעם לשריפה. זה היה ממש במרחק של מטרים מאיתנו". היא אמרה כי היא, משפחתה ומבלים נוספים חיכו כשש שעות עד שיכלו לצאת מהמקום.

"רק רציתי לחזור לביתי. רק רציתי לצאת משם עם התינוקות שלי. ממש ממש רעדתי במשך די הרבה זמן", הוסיפה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE