הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד מרחפן: מאות מהגרים חוצים את הגבול אל ארה"ב - ועולים לאוטובוסים
על פי הדיווחים, שיירת המהגרים שחצתה את הגבול באיגל פאס מנתה כ-500 איש. כתב רשת 'פוקס ניוז' תיאר את השמחה שהייתה במקום: "רבים חייכו ונופפו לנו"

תיעוד חדש מרחפן בגבול טקסס מראה מאות מהגרים, ככל הנראה מקובה ומוונצואלה, נכנסים אל תוך ארצות הברית ומועלים לאוטובוסים. זאת לאחר שכמה מחוזות בגבול הכריזו על "פלישה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הסרטון מראה קבוצה גדולה של מהגרים, שעל פי הדיווחים מנתה כמעט 500 איש, שחצו לכאורה באופן בלתי חוקי דרך מעבר איגל פאס בגזרת דל ריו. לפי ציוצו של ביל מלוגין מ'פוקס ניוז', "רבים חייכו ונופפו לנו, והרימו אגודלים למעלה".

בסוף החודש שעבר, פורסם תיעוד מאותו אזור, שגם אז נראו מאות מהגרים מתהלכים בצד הכביש.

 

 

כאמור, ארבעה מחוזות שנמצאים על הגבול של ארצות הברית - יובלדי, קיני, גוליאד וטרל - הכריזו על מצב "פלישה" לגבולותיהם, זאת במטרה לדחוק במושל גרג אבוט לעשות כמוהם, וכמו כן להעלות את המודעות ברחבי המדינה למשבר המחריף.

"פולשים אלינו. העובדות האלה קיימות", אמר שופט מחוז קיני, טולי שהאן. "זה אמיתי. אנחנו רוצים שארצות הברית תדע שזה אמיתי. כי היא לא יודעת מה קורה כאן".

דייל קארות'רס, שופטת מחוזית בטרל, תיארה עד כמה המחוז שלה הוא "אזור הנחשב שומם", חוץ ממהגרים ש"מציפים את המקום".

"אנחנו כאן כדי להגן על הריבונות של האומה שלנו, לא רק על הגבול של טקסס… רק בחודש מאי לבד, בשטח מאחורי הבית שלי, נתפסו 49 מסתננים. וזה לא הכל. בקהילה שלי יש פחות מאלף תושבים - שכולם חיים כל יום מפחד מפלישה", אמרה.

"המחוז שלי הוא עצום, ואני כאן להודיע לכם שהפלישה היא אמיתית, ושאנחנו עושים כמיטב יכולתנו עם כוח האדם המצומצם שברשותנו. למחוז טרל יש הכי פחות מה להציע - והכי הרבה להפסיד", הוסיפה השופטת. 

מייק בנט, שופט במחוז גוליאד, אמר כי המחוז שלו הוא "מאוד מאוד עני", כאשר מהגרים שפוקדים אותו לעצירות ביניים מובילים לנזק לגדרות, גונבים רכבים והורסים רכוש פרטי. 

רוי בויד, השריף של מחוז גוליאד, אמר: "אנחנו נרוק אותם לכלא. כולם ייכנסו לכלא. מדובר פה בעיסוק בפעילות עבריינית מאורגנת, בהברחת אנשים וסחר בבני אדם. והם תמיד מתחמקים מזה. הם הורסים את הגדרות ומסיגים את הגבול. אתם מופיעים במחוז שלנו ומתנהלים באופן הזה, אז אנחנו נזרוק אתכם לכלא. אין גירוש".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE