הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ: "אילון מאסק הוא 'אמן בולשיט', מי אמר לכם ראשון שהוא לא יקנה באמת את טוויטר?"
במהלך עצרת 'הצילו את אמריקה' הנשיא ה-45 השתעשע עם קהל שומעיו ונכנס חזק במיליארדר הססגוני תוך שהוא קורא לקהל 'לצאת ולהירשם לרשת החברתית TRUTH SOCIAL" וטוען שהחוזה של מאסק עם טוויטר היה "גרוע, עברתי עליו"

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ כינה את מנכ"ל טסלה אילון מאסק "עוד אמן בולשיט", והוסיף כי 'הוא חתם על חוזה רקוב, עברתי על החוזה הזה', זאת בעקבות הידיעה שהאיש העשיר בעולם נוטש את העסקה לרכישת טוויטר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אחת מהעדיפויות הגבוהות ביותר שלנו תחת הקונגרס הרפובליקני יהיה להפסיק את הצנזורה השמאלנית ולהחזיר את חופש הביטוי באמריקה", אמר טראמפ במהלך עצרת הקמפיין של "הצילו את אמריקה" בשבת.

"צאו החוצה, דרך אגב. בזמן שאני כאן והירשמו עכשיו, ל-Truth Social. זה חם כמו אקדח ואתם רואים שקראתי את זה מראש, נכון? את אילון, אווו אילון" הוסיף הנשיא לשעבר לקול צחוק הקהל.

צפו:


"אילון לא מתכוון לקנות טוויטר. איפה שמעתם את זה קודם? ממני", המשיך טראמפ שלאחר כל תחזיותיו לגבי מחירי הדלק ומצבה המדיני של ארה"ב שניתנו ערב הבחירות, נראה כי הולך ומתברר שהוא אדם הרואה את הנולד בצורה מדויקת למדי. 

לאחר מכן טראמפ חשף כי אילון לכאורה שיקר לו אישית בהיותו נשיא:

"הוא בלגן בעצמו, אתם יודעים, הוא אמר לפני כמה ימים, 'מעולם לא הצבעתי לרפובליקנים'", אמר הנשיא.

"אמרתי לעצמי שאני לא יודע אם זה נכון, הרי הוא אמר לי שהוא הצביע בשבילי!. אז הינה הוא עוד אמן בולשיט, אבל הוא לא הולך לקנות את זה. למרות שאולי מאוחר יותר הוא כן יקנה?. מי לעזאזל יודע מה הולך לקרות? יש לו חוזה די רקוב. הסתכלתי על החוזה שלו, זה לא חוזה טוב. הירשמו ל-Truth. אנחנו אוהבים את Truth" הוסיף הנשיא לשעבר בעצרת שנערכה במדינת אלסקה.

טראמפ צפוי להכריז בחודשים הקרובים על התמודדותו למשרת הנשיא בשנת 2024.

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE