הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
4 דרכים לחזק את המערכת החיסונית ללא תרופות
אנו חשופים לשלל מחלות וזיהומים כל הזמן, אך באמצעות הקפדה על עקרונות הרפואה המונעת, ניתן לעזור לגוף להתמודד עם כל מצב. ריכזנו עבורכם כמה עקרונות מרכזיים מעולם הרפואה המשלימה שיעזרו לכם לשמור על איזון נפשי ובריאות איתנה

הבריאות הגופנית והנפשית שלנו עומדת למבחנים כל הזמן, בעיקר לאור מצבים שונים של סטרס המשפיעים על מערכת החיסון וכאשר היא לא חזקה מספיק אנחנו עלולים לפתח מחלה או לתפוס וירוס. החדשות הטובות הן שבמאצעות אימוץ עקרונות פשוטים ואורח חיים של רפואה מונעת תוכלו לשפר את עמידות הגוף ברעלנים ומזיקים וכתוצאה מכך בפני מחלות שונות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנה 4 עקרונות יסוד של רפואה משלימה לשמירה על איזון נפשי במצבי לחץ:

שינה, פעילות גופנית ותזונה נכונה 

מדובר על המשולש החשוב ביותר, והוא לא מורכב כפי שהוא נשמע. כל מה שצריך לעשות הוא לישון לפחות שמונה שעות בכל לילה, לבצע פעילות גופנית מספר פעמים בשבוע, עם עדיפות לפילאטיס ויוגה, לצד מעט ארובי, וכמובן, לאכול בריא ומאוזן, ולנסות לבסס את התזונה על ירקות ופירות. 

הפחתת לחץ

לחץ הינו מנגנון אנושי הישרדותי שנועד לסייע לנו לצאת ממצוקה. אך כאשר הוא נמשך זמן רב הוא הופך פוגעני ואף קטלני, כך הראו מחקרים רבים שהוכיחו כי סטרס מעלה את לחץ הדם, את רמות הסוכר ועלול לגרום לשורה של מחלות, ביניהן סרטן. למעשה, הלחץ משתק את פעילותו התקינה של הגוף ומפר את האיזון הפנימי. הבעיה היא שלא תמיד אנחנו יכולים להפחית אותו, כאשר ישנם יותר ויותר גורמים חיצוניים המייצרים סטרס. 

מומלץ לנסות להפחית את הלחץ בכל מה שבשליטתכם – להקפיד על מנוחות, לפנות זמן איכות לדברים שחשובים לכם, להפחית מעט בצריכת חדשות ומסכים בכלל, וכמובן להקפיד על שינה טובה שתמלא את המצברים. גם פעולות אקטיביות יכולות לעזור – ריקוד, יוגה, מדיטציה או פינוק כמו עיסוי מקצועי. 

פעילות גופנית

נכון, הקיץ כבר כאן, וכל יציאה החוצה מלווה בזיעה וחום. עם זאת, חשוב להקפיד על שגרת אימונים גם בימים חמים. אם אתם מעדיפים לעשות אימון במזגן, ניתן להתאמן בבית מול סרטונים שונים. בנוסף, הקיץ הוא תקופה נהדרת להתאמן בשחייה, באופניים, בהליכה, ולמעשה כל מה שמתאים לכם. הפעילות לא רק משפרת את תפקוד הגוף, אלא מעניקה תרומה גדולה לשיפור ההרגשה ועל הדרך גם מסייעת בסילוק רעלים מהגוף, מייצרת תנועה ופותחת סתימות.

תזונה

כדאי לוותר על מתוקים, מזונות מתועשים, ומאכלים העשויים מקמח לבן וכדומה. הגיע הזמן לבחור מזונות עשירים בנוגדי חמצון כמו ירקות. רצוי להעניק לעצמכם ארוחות מושקעות כשהאוכל שיהיה על הצלחת יורכב מכמה צבעים. גם נשנוש של אגוזים או שקדים טבעיים יעניק ערך רב. בנוסף, ודאו כי צריכת האבץ שלכם מספקת שכן זהו מינרל שמחזק את מערכת החיסון.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE