הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ על בחירות 2024: "קיבלתי את ההחלטה"
הנשיא לשעבר אמר כי הוא יודע מה יהיה הצעד הבא שלו, ועכשיו הוא רק מתלבט האם להכריז לאומה לפני בחירות אמצע הקדנציה, או אחרי. "זו ההחלטה הגדולה"

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, אמר כי הוא קיבל החלטה לגבי התמודדות לקדנציה נוספת לבית הלבן בבחירות 2024 – אלא שכעת הוא מתלבט מתי להכריז על כך.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

בראיון שהעניק למגזין 'ניו ירוק', טראמפ אמר כי כעת "ההחלטה הגדולה" היא האם להכריז על ההחלטה שקיבל לפני או אחרי בחירות אמצע הקדנציה, שיתקיימו בנובמבר הקרוב.

"ובכן, במוחי כבר קיבלתי את ההחלטה הזו, אז שום דבר לא משנה יותר", אמר הנשיא ה-45. אז, הוא אמר: "האם אני מכריז לפני או אחרי? זו כבר ההחלטה הגדולה שלי".

לדבריו של טראמפ, הכרזה לפני בחירות אמצע הקדנציה יכולות להביא יתרון ולעכב מועמדים פוטנציאליים אחרים מלהשיק את הקמפיינים שלהם. "אני חושב שהרבה אנשים לא יתמודדו מולי, כי כאשר הם מסתכלים על הסקרים, הם אפילו לא נרשמים", אמר. "ועוד יותר, אני חושב שתהיה תגובה נגדם אם הם ירוצו, כי אנשים רוצים שאני אהיה זה שירוץ".

טראמפ הוסיף גם כי הוא לא מודאג מומעדים רפובלינים אחרים ששמם נקשר לבחירות ב-2024, וטען כי הוא לא רואה במושל פלורידה רון דה-סנטיס, שהתמיכה בו גדלה בקצב מהיר, כיריב שלו.

אסטרטג רפובליקני אמר כי הכרזה מוקדמת של טראמפ תהיה מועילה לנשיא לשעבר, אך עשויה להזיק למפלגה הרפובליקנית מכיוון שהדבר ישמש כנשק עבור הדמוקרטים, הקושרים את המפלגה לטראמפ.

 

 

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE