הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקונגרס הסכים לממן מחקר בסמים פסיכדליים עבור ותיקי מלחמה הסובלים מ-PTSD
הפרעת דחק פוסט טראומטית היא נושא כאוב עבור ותיקי מלחמה פעילים כמו גם ותיקי מילואים ואנשי שירות לשעבר, עתה הצעה שהגיעה הן מהצד הדמוקרטי והן מהצד הדמוקרטי תבקש לסייע לסובלים בחסות משרד ההגנה האמריקאי

שני תיקונים מיוחדים נוספו ביום רביעי ל'חוק סמכויות ההגנה הלאומית' שירחיבו את המחקר בטיפולים פסיכדליים לחיילים משוחררים ולאנשי שירות פעילים.

נציג מדינת טקסס, הרפובליקני, דן קרנשו, ונציגת ניו יורק, הדמוקרטית, אלכסנדריה אוקסיו-קורטז, עומדים מאחורי שני התיקונים המרחיבים את המחקר על ההשפעות של צורות שונות של נטילת סמים פסיכדלים לטפל בבעיות בריאות הנפש שנוצרו בשל אירועים שעברו אנשי השירות האמריקאי.

התיקונים מאשרים מחקר ב-MDMA ובפסילוסיבין (פטריות) כאפשרויות חלופיות לאופיואידים עבור הסובלים מ-PTSD, כך דיווח הדיילי-קולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קרנשו דיבר ביום רביעי כי תמיכה בתיקון שלו, "תיצור תוכנית מענקים לטיפול פסיכדלי ב-PTSD" וטען כי ארצות הברית "מפסידה בקרב ההתאבדות של ותיקי מלחמה" וכי יש צורך ב"רעיונות חדשים" כדי לעזור לנצח במלחמה זו, כך על פי הצהרות שמסר על רצפת בית הנבחרים.

"עבור חברי השירות הפעיל שלנו, המצב חמור עוד יותר מכיוון שהם מנועים מלנסות אפילו טיפולים פסיכדליים, שיכולים להציל את חייהם ולהביא תקווה למשפחותיהם", המשיך קרנשו.

"אני שואף לשנות את זה. קודם כל, צורת טיפול זו למעשה אינה חדשה. זה מוכח וזה נבדק", אמר הנציג שהינו ותיק מלחמה בעצמו.

קרנשו מיהר לציין כי התיקון אינו מעניק לגליזציה או ביטול פליליות על שימוש בפסיכדליה, אלא התמקד במחקר במגזר הפרטי שמצא תוצאות חיוביות לגבי שימוש בחומרים פסיכדליים שונים להפחתת PTSD ולטיפול בבעיות אחרות תוך ציון דוגמאות של מספר חבריו שנעזרו בכך.

חוק סמכויות ההגנה הלאומית בסך 839 מיליארד דולר אושר ביום חמישי בהצבעה שבה תמכו 329 אנשי קונגרס ושלה התנגדו כ- 101 אנשי קונגרס, כך לפי דיווחי פוליטיקו.

יחד עם הגדלת הגישה של חברי שירות ותיקים ופעילים לטיפולים עבור PTSD, הצעת החוק מספקת לחיילים האמריקאים תוספת שכר של כ-4.6%, אולי בניסיון להתמודד עם האינפלציה העומדת עתה על 9.1%.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE