הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רפובליקנים מסיעים מהגרים בלתי חוקיים באוטובוסים לערים דמוקרטיות - עכשיו ראש עיר אחת מתלוננת
היא הפכה את וושינגטון לעיר מקלט למהגרים בלתי חוקיים, אך ברגע שהם התחילו לזרום מטקסס ואריזונה החלה להתלונן בתקשורת, הכירו את ראש העיר של וושינגטון הבירה

ראש עיריית וושינגטון מותחת ביקורת על שתי מדינות גבול המסיעות מהגרים בלתי חוקיים לבירת המדינה המגדירה את עצמה כ'עיר מקלט' לבלתי חוקיים.

הרשויות בטקסס ובאריזונה מציעות מזה חודשים הסעות חינם לבלתי חוקיים בתקווה ששליחתם לוושינגטון תסייע לשכנע את הנשיא ביידן להגביר את אכיפת ההגירה ואת מספר המעצרים בגבול.

אבל ראש עיריית וושינגטון הבירה, מוריאל באוסר, דמוקרטית בעצמה המצהירה חדשות לבקרים על רצונה לסייע למהגרים בלתי חוקיים, דווקא עושה רושם כמי שאינה בעניין כל כך.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"זה נושא מאוד משמעותי. אנחנו קראנו לממשל הפדרלי לעבוד מעבר לקווי המדינה כדי למנוע עלייה על אוטובוסים".

"עבדתי עם הבית הלבן כדי לוודא ש-FEMA מספקת מענק לארגונים מקומיים המספקים שירותים לאנשים. אבל אני חוששת שמטעים אותם בנסיעות אוטובוס ארציות כשהיעדים הסופיים שלהם הם מקומות בכל רחבי ארצות הברית של אמריקה", הוסיפה. מושל אריזונה דאג דוסי, רפובליקני, כתב בטוויטר: "ברוכים הבאים לעולם שלנו. עכשיו עבדו עם המפלגה שלכם, הקונגרס שלכם והנשיא שלכם כדי לעשות משהו בנידון".

מושל טקסס גרג אבוט, גם הוא רפובליקני, לא הגיב לבקשת תגובה.

אלפי בלתי חוקיים נשלחו לוושינגטון משתי המדינות השנה, החל מאפריל.

אנה קארינה ארקה פולאנו, מהגרת בלתי חוקית מוונצואלה, אמרה כי נאמר לה שמשפחתה תועבר לקולורדו דרך וושינגטון, אך לא הוצעה לה הסעה לקולורדו.

"הגענו לכאן עם אמונה כדי לתת להם חיים טובים יותר ומסתבר שאין לנו אפילו איפה לישון ואין לנו דרך להגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע", אמרה.

בלתי חוקי אחר סיפר כי נאמר לו שמשפחתו תקבל טרמפ לשיקגו לאחר הגעתם לוושינגטון, אך זה לא קרה.

"אם מישהו מטעה, אנחנו בהחלט רוצים לדעת על כך", אמר הדובר של מושל אריזונה.

האחות שרלט וגנר, מנכ"לית רשת Newcomer, המנוהלת על ידי ארגוני צדקה קתוליים, אמרה ל-NTD בעבר שרוב המהגרים הבלתי חוקיים נסעו למקומות אחרים אחרי וושינגטון.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE