הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בול לשיא הקיץ: כך תשיגו הגנה טבעית מהשמש
מסתבר כי דווקא כן יש חדש תחת השמש - חמישה תוספי תזונה נהדרים ואפקטיביים שיעזרו לכם לקבל הגנה, למנוע כתמי פיגמנטציה, קמטים, ואף לצמצם נזקים קיימים. נשמע כמו חלום? אז זהו, שלא. כל מה שנדרש הוא קפיצה לבית הטבע הקרוב לביתכם

מחקרים של השנה האחרונה חשפו כי פחות מעשרים אחוזים מהאנשים בעולם משתמשים במסנני קרינה על בסיס יומי, ומי שעושה זאת, לא משתמש בכמות מספקת על מנת לקבל הגנה מלאה ואיכותית מהשמש. אז מה עושים? מתחזקים את ההגנה באמצעות מוצרים טבעיים, או במילים אחרות, באמצעות תוספי תזונה: 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פיקנוגנול

מופק מקליפות עץ אורן ימי צרפתי, עשיר פרואנתוציאנידינים - כימיקלים צמחיים חשובים ממשפחת הפוליפנולים הפועלים כנוגדי חמצון עוצמתיים במיוחד. הוא מגן על העור מפני הקרינה האולטרה סגולה של השמש ומתפקד כמסנן קרינה פנימי המצמצם את כמות הקרניים החודרות לשכבות העור העמוקות. כמו כן הוא נמצא יעיל בטיפול בכתמי שמש. 

אסטקסנטין

נוגד חמצון עוצמתי מקבוצת הקרוטנואידים המופק מאצת ים אדומה חד תאית המייצרת אותו על מנת להגן על עצמה מפני הקרינה. הוא משמש כמגן שמש טבעי, ומחקרים הראו שכאשר נוטלים אותו לפני חשיפה לקרינה אולטרה סגולה הוא יכול להפחית אובדן מים מהעור, התוצאה היא הפחתה ניכרת של קמטים ופגיעה באלסטיות של העור. 

תמצית זרעי ענבים

עשיר מאוד בנוגדי חמצון המגינים על סיבי הקולגן מפני נזקי הרדיקלים החופשיים. מחקרים הראו שנטילת תוסף תמצית זרעי ענבים הפחיתה את השכיחות והחומרה של סרטני עור בחשיפה לקרינת UV. 

כורכומין

רבים מכירים את התכונות נוגדות הדלקת והסרטן של הכורכומין אך מה שפחות ידוע הן דווקא תכונותיו המבטיחות להגנה מפני קרינת השמש. מחקרי מעבדה הראו שהוא יכול לעצור את השכפול של תאי מלנומה. 

ליקופן

תוסף מקבוצת הקרוטנואידים המצוי בפירות ובירקות אדומים כמו עגבניות ואבטיח. בכמה מחקרים נמצא שצריכה יומיומית של ליקופן יכולה לצמצם משמעותית נזקי שמש שנגרמו לעור. ובנינו, מה יותר כיף מלאכול אבטיח קר וטעים באמצע יום חם?



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE