הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלוסי טוענת שסין כועסת עליה בגלל שהיא אישה
במהלך הביקור המתוקשר של יו"ר בית הנבחרים נאמה פלוסי וטענה כי ייתכן וכל המהומה נובעת מכך שהיא עצמה אישה - נכון לעתה טרם נמצאו ראיות לסברה זו

ננסי פלוסי החדירה באופן אבסורדי פוליטיקת זהויות למחלוקת שעורר ביקורה בטייוואן, וטענה שסין כעסה על הטיול בגלל שיו"ר בית הנבחרים היא אישה.

כן באמת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



פלוסי הגיע לטייוואן למרות האזהרות של סין כי הדבר יהווה הפרה של ריבונותה, כאשר שר החוץ הסיני וואנג יי טען, כי "אלה שמשחקים באש לא יגיעו לסוף טוב ומי שיפגע בסין ייענש", ולאחר ששגריר סין בארה"ב הוסיף כי סין תגיב בצורה "חזקה וכוחנית" על הביקור בעל הפרופיל הגבוה. ואכן בייג'ינג הגיבה לביקור בכך שהחלה את התרגילים הצבאיים הגדולים ביותר אי פעם בים שסביב טייוואן.

 

עם זאת, במהלך מסיבת עיתונאים, הציעה יושבת ראש הבית שהסיבה האמיתית לכך שסין הגיבה בכזו חריפות נובעת מהמיזוגניה המופנמת של ראשי המדינה.


"הם עשו רעש גדול כי אני הדוברת, אני מניחה. אני לא יודעת אם זו הייתה סיבה או תירוץ כי הם לא אמרו כלום כשהגברים באו", אמרה פלוסי.

פלוסי גם הדגישה כיצד היא "האישה הראשונה שהינה יושבת ראש בית הנבחרים שפגשה את האישה הראשונה שהיא נשיאת טייוואן".

בינתיים, בעוד פלוסי מתפארת במגדר הביולוגי שלה, סין מגבירה את תגובתה לביקור, והמשיכה זה היום השני ברציפות בתרגילי אש חיה בסמוך למים הכלכליים של טייוואן.

יש המזהירים כי התרגילים הצבאיים הגדולים ביותר אי פעם של בייג'ינג סביב טייוואן עלולים לגלוש למלחמה.

סין גם הטיסה ככל הנראה מל"טים צבאיים מעל טייוואן בזמן שהאקרים תקפו את אתר משרד ההגנה של טאייפי.

לאחר ביקורה בטייוואן המשיכה פלוסי לצד משלחת חברי הקונגרס שעימה לדרום קוריאה לביקור רשמי בסיאול. 

לפחות וושינגטון, שתמכה באופן גורף, מימין ומשמאל בביקור, יכולה להתנחם בכך שביקור זה, לו קדמו גיחות לסינגפור לא יעורר חמת זעם בקוריאה הצפונית.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE