הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אהבתם את ״הלוטוס הלבן״? הסדרה הזו בול בשבילכם
״הריזורט״ אמנם מזכיר במובנים רבים את הסדרה האהובה של HBO אך בשונה ממנה, כאן תוכלו למצוא לא מעט אקשן, גופות, ואקדחים, הכל עטוף באנרגיה קומית מבדרת וסוחפת במיוחד. התוצאה היא סדרת קיץ מושלמת ומרעננת לבינג׳ סוף שבוע על הספה עם מזגן בפול פאוור

״הריזורט״ עוקבת אחר נואה ואמה, זוג בני שלושים המגיעים לריזורט מקסיקני מפואר לכבוד יום הנישואים שלהם. כמו מרבית מהזוגות המציינים עשר שנות זוגיות, הניצוץ בין השניים כבר לא ממש מתקיים. אך אז מופיע מכשיר טלפון מסתורי, שמתברר שהיה שייך לבחור צעיר שנפש באותו המקום לפני 15 שנים ונעלם בנסיבות מעורפלות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז מתחילה הסדרה לנוע על הקו שבין עבר להווה, והזוג האפרורי והמשועמם מכניס אל חייו תעלומה המצליחה להפיח חיים בזוגיות שלהם ולגרום לחופשה להפוך למעניינת יותר. השניים מחליטים לנסות ולפתור את התעלומה ולהבין כיצד נעלם אותו נער לפני שנים רבות. 

אותה דרך וניסיון להגיע לפתרון, מביאה עימה לא מעט אימה ומתח, אך גם הרבה רגעים קומיים ומצחיקים, אי הבנות, דרמות, ורגעים נוגעים ללב. כאמור, הסדרה מצליחה להזכיר פעמים רבות את הלהיט ״הלוטוס הלבן״ שהפכה לסדרה המצליחה ביותר של השנה שעברה, אך בשונה ממנה, ״הריזורט״ מעניקה דבר מה נוסף לקהל הצופים.

הדמויות בסדרה מצליחות לעורר הזדהות, הן עגולות, מעניינות, אנושיות, ומעל להכל - מציפות שאלות אמיתיות, דיונים מעניינים, ונושאים שנוגעים לכל אחת ואחד מאיתנו כמו חיי נישואים, שחיקה, חלומות, הגשמה עצמית, ועוד. לסיכומו של דבר, בהחלט שווה צפייה, ואף בינג׳ מהנה ומוצלח. 

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE