הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
4 נערות צעירות במסע בזמן: הכירו את הדרמה הכי מרגשת על המסך
״מחלקות העיתונים״ היא סדרת דרמה בניחוח מדע בדיוני מבית ענקית הסטרימינג ״אמזון פריים״, במרכזה ארבע נערות בנות 12 החיות בעיירה בארצות הברית בשנות השמונים אשר יוצאות אל מסע מרתק בזמן

״מחלקות העיתונים״ הינה דרמת מדע בדיוני במרכזה ארבע ילדות בנות 12 הגרות בעיירה נידחת בשנות השמונים. תחילה, אין ביניהן קשר כלל, מלבד העובדה שכולן מחלקות עיתונאים לפרנסתן, בלילה, כאשר כולם ישנים. לילה אחד, הן עדות לניסיון חטיפה מסתורי, ולפתע, הן מוצאות עצמן תקועות יחד בעתיד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כמה עתיד? שנת 2019. הן מנסות להבין כיצד הגיעו, למה, ואיך יוכלו לשוב הביתה. די מהר הן מחליטות על התוכנית - למצוא את עצמן העתידיות. כך הגיבורה הראשית, ארין, שחלמה להיות פוליטיקאית, מתגלה כאישה בת ארבעים, רווקה, אפורה, ועובדת כקלדנית בבית המשפט המקומי.

כך הסדרה נענה בין העבר לעתיד, ומספקת סצנות נוגעות ללב, כאשר רבות מהן מתייחסות לחלום ושברו, לפער הקיים בין הפנטזיה למציאות. ״מחלקות העיתונים״ מציגה פמיניזם עדין, כזה שלא בוטה ומטיף, התבגרות ורגעים אנושיים שקשה להישאר אדיש אליהם. וכמובן, אי אפשר שלא להזכיר כי מחצית מחבורת הנערות הצעירות, היא אינה ״לבנה״.

לסיכומו של דבר, היא כיפית, נוגעת ללב, מעוררת הזדהות, וסוחפת, על אף הפרקים הארוכים יחסית. והיתרון המשמעותי ביותר שלה היא העובדה כי היא מתאימה לכל אחת ואחד, בין אם אתם חובבי מדע בדיוני ומסעות בזמן, ובין אם ממש לא.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE