הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בבולטימור: בת 15 נורתה למוות על ידי בן 9 ששיחק באקדח טעון
הילד, שנמלט מהמקום לאחר שלחץ על ההדק, השיג את כלי הנשק מקרובת משפחה אשר עובדת כמאבטחת. הוא לא יואשם בפלילים, ומשפחת הקורבן נסערת

ילדה בת 15 נורתה ונהרגה על ידי ילד בן 9 ששיחק באקדח שהיה טעון, כך נמסר ביום ראשון ממשטרת בולטימור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הטרגדיה אירעה בשעות הערב של יום שבת בכפר אדמונסון שבמערב בולטימור, כאשר נייקילה סטרודר בת ה15 שיחקה במרפסת הקדמית של ביתה.

על פי כמה עדים ששוחחו עם חוקרי המשטרה, ילד בן 9 נראה באזור משחק עם אקדח, כאשר לפתע הוא לחץ על ההדק ופגע בראשה של בת ה-15. הקטין נבהל והפיל את כלי הנשק, ונמלט מהמקום.

דונטאי ג'ונס, אביה של נייקילה, סיפר שהוא ואשתו היו בקומה העליונה בביתם כאשר שמעו רעש של ירי, ורצו החוצה ומצאו את בתם במרפסת. "בשלב הזה, אשתי איבדה את זה, היא התעלפה, ואני יכולתי לראות שהבת שלא כבר לא בחיים", אמר.

המשטרה תפסה את כלי הנשק, ובהרצה של המספר הסידורי שלו התגלה כי האקדח שייך לאישה העובדת כמאבטחת, והיא קרובת משפחה של בן ה-9 שלחץ על ההדק.

בהתאם לחוק המדינה ובשל גילו של הילד, בן ה-9 לא יעמוד בפני האשמות פליליות – מה שמכעיס את המשפחה כאשר אף אחד לא לוקח אחריות. דונט מקריי, דודתה של בת ה-15, סיפרה לאתר חדשות כי המשפחה מאוד נסערת, ואף טענה כי על סמך הנסיבות והמידע שיש ברשותם, הם מאמינים כי הירי לא היה מקרי.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE