הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
48 שעות אחרי: זו התגובה של קניה ווסט לפרידה של קים קרדשיאן ובן הזוג
העולם כולו והביצה ההוליוודית בפרט רעדו כאשר הזוג הכי לוהט בסביבה הכריז באופן רשמי כי החליט להפריד כוחות. אנו מדברים כמובן על כוכבת הריאלטי קים קרדשיאן והקומיקאי פיט דיווידסון. כעת, האקס המיתולוגי ואב ילדיה של קים מגיב לפרידה

לפני זמן קצר הכריזו קים קרדשיאן ופיט דיווידסון כי החליטו להיפרד, זאת לאחר קצת פחות משנה של זוגיות מתוקשרת ולוהטת במיוחד, זאת על אף פערי הגילאים בין השניים וכידוע, נסיבות החיים השונות. כפי שניתן היה לצפות, הגולשים חיכו לתגובה של הגרוש של קימי, הראפר קניה ווסט, והנה היא סוף-סוף הגיעה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ווסט כמובן החליט להגיב בדרכו שלו, ופרסם בעמוד האינסטגרם האישי שלו שער פקטיבי של מגזין ״ניו יורק טיימס״ בו מודעת אבל על הזוגיות של השניים ובה כתוב: ״פיט דיווידסון מת בגיל 28״. הפוסט המדובר של קניה הצליח לגרוף מאות אלפי לייקים ותגובות, ואף לעורר סערה לא קטנה ברחבי הרשת.

לפי הדיווחים, כוכבת הריאלטי לא אהבה את התגובה של קניה לנושא, וכינתה אותו ״מחריד״. מקורב לקימי אף סיפר ואמר כי קים ביקשה ממנו להוריד את הפוסט, אך הוא סירב לבקשתה. ״קים מגנה על פיט בצורה מוחלטת, על אף הפרידה. היא לעולם לא תחזור לקניה, בדיוק בגלל הדרך בה הוא מזלזל באנשים קרובים לה״, אמר. 

38% לא
62% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE