הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נפרדים מכוכבת ״גריז״: מפעל חייה המרשים של אוליביה ניוטון
השחקנית הוותיקה הלכה לעולמה בגיל 73 לאחר שנלחמה במשך שנים בסרטן השד. משפחתה של הכוכבת ציינה כי ניוטון הלכה לעולמה בשלווה בביתה, כאשר הותירה מאחור בעל, ילדים ובני משפחה

אוליביה ניוטון הייתה אחת השחקניות המוכרות בתעשייה, בעיקר בזכות תפקידה בלתי נשכח בגרסה הקולנועית של המחזמר ״גריז״. ניוטון הייתה גם זמרת ופעילה חברתית, ובמהלך הקריירה המרשימה שלה זכתה בארבעה פרסי גראמי, ואף הייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בגיל 5 עברה עם משפחתה למלבורן אוסטרליה. ניוטון כתה בתחרות כשרונות ששודרה בטלוויזיה בגיל צעיר וכבר בגיל 15 הרכיבה להקת בנות שכיכבה באוסטרליה. את הסינגל הראשון שלה פרסמה בגיל 18, היא הופיעה במועדונים ובטלוויזיה באנגליה בשנות ה-60, והמשיכה להקליט להיטים זוכי פרס גראמי בהם "I Honestly Love You" ו-"Let's Get Physical".

מעבר למפעל חייה המרשים, אוליביה גם הייתה פעילה בנושאי איכות הסביבה והגברת המודעות לסרטן השד. כאמור, הפריצה הגדולה שלה הגיעה בשנת 1978, כאשר כיכבה בסרט ״גריז״, המבוסס על המחזה הנודע, שרץ במשך שנים על במת ברודווי. ניוטון נכנסה לנעליה של סנדי, תפקיד אשר הוצע לה בעקבות פגישה מקרית עם המפיק, אלן קאר.

כידוע, ניוטון כיכבה בסרט האהוב לצידו של השחקן ג׳ון טרבולטה, והכימיה בין השניים הצליחה לעורר את תגובת הקהל והפכה מיתולוגית ובלתי נשכחת. הסרט הפך להיות להיט בינלאומי ואף הסרט הכי רווחי בקולנוע לשבת 1978 (400 מיליון דולר). למעשה, ״גריז״ נהיה כה אהוב ומבוקש, שבשנת 1998 הוא הופץ בשנית בבתי הקולנוע, כשני עשורים לאחר שיצא לראשונה. 

כאמור, אמש הלכה לעולמה השחקנית האהובה, זאת לאחר שנלחמה במשך שנים בסרטן השד. משפחתה סיפרה כי היא נפטרה בביתה, הנמצא בדרום קליפורניה, כשהיא מוקפת חברים ומשפחה. ״אוליביה הייתה סמל לניצחונות ותקווה למעלה מ-30 שנה בהן התמודדה עם סרטן השד״, נמסר מטעם המשפחה.

גם הפרנטר הנצחי שלה, השחקן ג׳ון טרבולטה הגיב למותה של השחקנית וכתב: ״אוליביה יקרתי, את הפכת את חיינו טובים יותר. ההשפעה שלך תמיד הייתה מדהימה. אני אוהב אותך כל כך. נתראה בהמשך הדרך ונהיה שוב יחד. שלך לנצח, ג׳ון״. 

אוליביה אובחנה כחולת סרטן השד לראשונה אי שם בשנת 1992, ולאחר שהצליחה לנצח את המחלה ולהביא לגמרי, חלתה בה שוב בשנת 2017, אך הפעם הסרטן הגיע גם לשאר חלקי גופה ואף לעומד השדרה שלה. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE