הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחירי הדלק בצניחה? לא בקליפורניה - "עדיין קרוב ל-6 דולר לגאלון"
בעוד יתר ארה"ב יורדת לראשונה מזה קרוב לחצי שנה מתח ל-4 דולרים בממוצע לגאלון, הגולדן סטייט נותרת הרבה מעבר ל-5 דולרים לגאלון

נהגים ברחבי ארה"ב חוו הקלה מסוימת במשאבה ביום שלישי בבוקר.

GasBuddy, חברת טכנולוגיה ותמחור דלק, דיווחה ביום שלישי כי הממוצע הארצי ירד מתחת ל-4 דולר לגאלון לראשונה מאז תחילת מרץ כאשר הממוצע הארצי ביום שלישי היה 3.99 דולר לגאלון, ירידה של יותר מ-1 דולר מהשיא של 5.03 דולר לגאלון ב-14 ביוני.

בקליפורניה, מחירי הדלק נותרו הגבוהים ביותר במדינה. המחיר הממוצע לגאלון נטול עופרת רגיל היה כ-5.420 דולר בקליפורניה ביום שלישי ופרימיום עלה כ-$5.779, לפי AAA.

ירידה במחירי הנפט הגולמי בחודש האחרון חסכה לאמריקאים כמעט 400 מיליון דולר במשאבה בהשוואה להוצאות חודש יוני.

כידוע, מחירים עלו עוד לפני הפלישה הרוסית לאוקראינה כאשר לדברי GasBuddy, הפלישה גרמה להידוק נוסף של היצע הנפט העולמי במקביל לעלייה בביקוש המאפיינת את הקיץ - מה שגרם למחירים להרקיע שחקים ובאזורים מסוימים בקליפורניה לזנק עד לכ-7 דולר לגאלון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פטריק דה האן, ראש ניתוח הנפט ב-GasBuddy, אמר שסערה מושלמת של גורמים הביאה למחירי שיא לאורך כל הקיץ.

"מעולם לא ראינו משהו כמו 2022 במשאבה, אירועים של פעם בחיים, כולל מגיפת COVID-19 המתמשכת, שגרמה לאינספור חוסר איזון, שהוחמר בגלל המלחמה של רוסיה באוקראינה, כתוצאה מכך, ראינו את מחירי הדלק מתנהגים בדרכים שלא נראו עד כה".

"למרות שהירידה האחרונה במחירי הדלק התקבלה בברכה, הבעיות שהובילו למחירים מרקיעי שחקים לא נמחקו לגמרי, ועדיין עלולים לגרום למחירים לטפס בחזרה, אם יתפתח משהו בלתי צפוי", אמר.

GasBuddy ממליץ למצוא את מחירי הדלק הטובים ביותר, ומוסיף שהתנאים משתנים במהירות ותחנות בתוך כמה רחובות עשויות לפעמים להשתנות במחיר ביותר מ-30 סנט לגלון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE