הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שגיאת העתק-הדבק גרמה לרוכשת דירה בנבדה לקבל 87 נכסים במחיר של בית אחד
טעות של חברת רישום הטייטלים בנבדה היא שזיכתה את בעלת הבית בן רגע להפיכתה לאלת-נדל"ן, לצערה, ככל הנראה תצטרך להחזיר את הנכסים...
רוכשת דירות בנבאדה קיבלה, פשוטו כמשמעו, יותר ממה שהיא רצתה לאחר שסיימה עם חלקה שלמה של 84 מגרשי-בתים בחלק המערב-מרכזי של המדינה - לאחר שביקשה בכלל לרכוש בית חד-משפחתי. הקונה רכשה במקור בית חד-משפחתי בספארקס, נבאדה, בשווי של 594,481 דולר. עם זאת, לשמאי מחוז וושו בנבדה ולמשרד המחוז  היו רישומים המראים שהקונה השיגה לא רק את הנכס אלא גם 84 מגרשי בתים נוספים בפיתוח ממש צפונית מזרחית לרינו.
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
הנכסים כוללים מספר אתרים שכבר נבנו ונמכרו. כאשר לפחות 64 מהמגרשים הוכנסו תחת שם הקונה נכון ליום שבת. העסקה, סומנה על ידי משרד השומה, שלדבריו הודיע במהירות לחברת הטייטלים המעורבת בנושא. 
האשם? ככל הנראה, קופי-פייסט שגוי שהעניק בטעות את הטייטל לנכסים בשווי מיליוני דולרים.
 
"מכיוון שהיה די ברור שנעשתה טעות, חטיבת שירותי ההערכה שלנו פנתה מיד ל-Westminster Title כדי שיוכלו להתחיל לעבוד על תיקון שרשרת הבעלות עבור 86 הנכסים שהועברו בטעות", אמרו במדינת נבדה כאשר משרד השומה של מחוז וושו מעדכן מידע על בעלות עסקאות שכאלה בהתבסס על התיאור המשפטי המסופק.
 
שגיאות סימון מתרחשות למעשה "די לעתים קרובות", בעיקר בשל טעויות העתק והדבק, לפי גורם המאורע בפרטים.
 
התיקון יחייב את רוכשת הדירה המדוברת להעביר את הבכורה בחזרה. כמה קל התהליך יהיה תלוי במידת שיתוף הפעולה של הצד השני, מכיוון שכמה מהנכסים המעורבים כבר נמכרו לקונים אחרים, כל עיכוב ממושך בהחזרת הטייטלים עלול לגרום לכאבי ראש פוטנציאליים.
0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE