הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
״עוגה שחורה״: הכירו את העיבוד הטלוויזיוני שאובמה ממליץ עליו
הרומן המצליח, פרי עטה של הסופרת שרמיין וילקרסון צפוי להפוך בקרוב לסדרה בהפקתה של לא אחרת מאשר המנחה הדגולה אופרה ווינפרי. נשיא ארצות הברית לשעבר, ממליץ כבר עכשיו ומבטיח: ״מדובר על סיפור משפחתי יוצא דופן ונוגע ללב״

״עוגה שחורה״, ספרה של שרמיין וילקרסון מציע לקהל הקוראים מסע מרגש שעוברת משפחה, שחייה משתנים מן הקצה אל הקצה בעקבות הבחירות של האישה שעמדה בראשה. תוך זמן קצר, הספר הפך להיות רב המכר של ״הניו יורק טיימס״, ואף תורגם לעשרות ספרות. היה זה רק עניין של זמן עד שמישהו ירים את הכפפה ויהפוך את הסיפור המיוחד הזה לסדרה מצליחה, והנה, מי שעושה זאת היא אופרה ווינפרי בכבודה ובעצמה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העלילה עוקבת אחר ילדיה של אלינור בנט, ביירון ובני, אשר מגלים הודעה מאימם המנוחה בה היא משתפת את הסיפור הבלתי ייאמן אודות שחיינית צעירה ועקשנית הבורחת מאי מולדתה בעקבות חשד ברצח. הסיפור מצליח להציב סימן שאלה גדול מעל ראשם של השניים, ולשלוח אותם למסע ארוך ומפותל, כזה שיתיל בספק כל מה שידעו עד עכשיו, על עצמם ועל המשפחה.

מדובר על סיפור העוסק בירושה, ביחסים בכלל ובין שני אחים בפרט, זאת לצד לא מעט שקרים, בגידות, זיכרונות, וזמן. שרמיין היא סופרת אמריקאית המתגוררת בימים אלה באיטליה, והיא זו שהסכימה להעניק לווינפרי את הזכויות לעיבוד טלווזיוני ראשון מסוגו. לא מעט כוכבים כבר המליצו על הספר, וכאמור, כעת הגיע גם תורו של נשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה.

לדבריו של אובמה, מדובר על סיפור מדהים, מעורר התפעלות ונוגע ללב, כזה שאסור לפספס. ״עוגה שחורה הוא סיפור משפחתי יוצא דופן. אני מחכה לעיבוד של אופרה בכיליון עיניים״, אמר. לפי הדיווחים, הסדרה המדוברת צפויה לצאת במהלך השנה הקרובה, כאשר אופרה עומדת בראש צוות ההפקה. ובכן, יש בהחלט למה לצפות.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE