הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קלואי קרדשיאן בפפראצי ראשון מאז שהפכה לאמא לשניים
כוכבת הריאלטי אשר הביאה לעולם בייבי נוסף עם בן זוגה לשעבר, שחקן הכדורסל, טריסטן תומפסון, אשר בגד בה שוב ושוב, נתפסה לאחרונה בעדשת הפפראצי ונראתה עסוקה ומוקפדת כתמיד

כוכבת הריאלטי קלואי קרדשיאן בת ה-38 נתפסה לאחרונה בעדשת הפפראצי כשהיא הולכת ברחוב, זמן קצר לאחר שיצאה ממסעדה מקומית. מדובר על תמונת הפפראצי הראשונה של קלואי מאז הביאה לעולם את הבייבי הנוסף עם אב בתה הבכורה ובן זוגה לשעבר. כידוע, הבשורה על הבאת תינוק נוסף לעולם, הצליחה לעורר סערה לא קטנה ברחבי הרשת.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסיבה המרכזית לכך היא העובדה כי תומפסון בגד בקלואי מספר פעמים, ואף הכניס להריון את האישה האחרונה איתה ניהל רומן. כזכור, השניים נפרדו בחודש ינואר האחרון, אך הודיעו לאחרונה כי החליטו להביא ילד נוסף לעולם, באמצעות אם פונדקאית. 

מקורב לכוכבת חשף כי השניים טרם בחרו שם לבייבי החדש. ״הם לוקחים את הזמן. קלואי רוצה שזה ירגיש נכון וטוב, אז היא לוקחת את הכל בצעדים קטנים. מעבר לכך, היא מאושרת עד הגג ונרגשת להיות אמא טרייה, שוב. היא רצתה עוד ילד״, אמר.

הבשורה הגיע לפני מספר שבועות, כאשר השניים כתבו ואישרו: ״אנו שמחים לאשר כי בקרוב מאוד לטרו יהיה אח או אחות קטנים״. כידוע, תומפסון הינו אב גם לשניים נוספים, פירנס בן החמש, אותו הביא לעולם עם האקסית ג׳ורדון קרייג, ותינוק נוסף בן שמונה חודשים, עם האישה איתה ניהל רומן, מרלי ניקולס. 



7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE