הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג׳סטין ביבר, כריס רוק ועוד: הכירו את המקעקע הישראלי שכובש את הביצה ההוליוודית
הוא החל לקעקע בגיל 16 כאשר התאמן בעיקר על חבריו הקרובים, וכיום הוא הפך להיות אחד מאמני הקעקועים המבוקשים ביותר בהוליווד, זה שמקעקע כמה מהכוכבים הכי גדולים בביצה. כיצד בחור ישראלי צעיר, בשם עדן קוזוקרו הצליח לטפס לפסגה ולמשוך את תשומת ליבם של השמות הגדולים ביותר?

עדן קוזוקרו הוא בחור ישראלי צעיר (25), שהגיע לארצות הברית לפני מספר שנים, ומאז הפך להיות אחד המקעקעים הכי מפורסמים ומבוקשים בביצה. כמה מבוקש? כזה שנשלחים עבורו מטוסים פרטיים על ידי מיטב הכוכבים במטרה שיבוא לקעקע אותם. אומה תורמן, כריס רוק, ג׳סטין ביבר וטום הולנד הם רק חלק מהכוכבים שעברו תחת המחט שלו.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סגנון הקעקועים של קוזוקרו הוא מיקרו ריאליזם, בדגש על צבעוני, כאשר בחלק ניכר מהעבודות שלו ניתן לזהות דמויות המזוהות עם תרבות הפופ. ״לקח לי זמן לעכל את כל זה. בחיים לא האמנתי שזה יכול להגיע למצב כזה״, סיפר קוזוקרו. את הפריצה הגדולה עשה רק לפני שנה, ומאז הוא לא מפסיק לטפס אל עבר הפסגה.

״התחלתי לצייר בגיל צעיר ולקעקע כבר בגיל 16. ראיתי שממליצים להתאמן על עור של חזיר, אז הלכתי לשוק וקניתי עור ענק של חזיר. ללא ספק הדבר הכי מוזר שעשיתי בחיים. תליתי את זה עם פטיש ומסמר והתחלתי להתאמן. בוקר עד ערב. שעות. עד שהשתפרתי ואז עברתי לקעקע חברים קרובים״, סיפר.

החשיפה הגדולה של קוזוקרו הגיעה בעקבות עבודה בסטודיו לקעקועים בניו יורק העונה לשם ״באנג באנג״. ״התחלתי לטוס בכל רחבי העולם ולקעקע. ממדינה למדינה, מאות או אלפי אנשים. יש לי מזל שהסטודיו בניו יורק התקשרו אלי, הם הוציאו לי ויזת אמן ומאז אני שם״, אמר. הסטודיו המדובר הוא אחד המוכרים והיוקרתיים בעיר, בהם ביקרו כמה מהכוכבי הביצה הגדולים ביותר, ביניהם סלינה גומז, מארון 5, מיילי סיירוס, ג׳סטין ביבר, ועוד ועוד.

נכון להיום, קוזוקרו מתוגרר בניו יורק יחד עם בת זוגו, ועובד בסטודיו כאשר הוא לא טס ממדינה למדינה. חי את החלום האמריקאי. בשנה האחרונה אף החליט לחזור לציור, ולייצר יצירות המשלבות אלמנט של קעקעוע בתוכן. ״הציורים מקועקעים עם המחט שלי. אם רוכשים את הציור, אני מעניק גם את המחט בה השתמשתי, ככה יש חוויה שלמה״, מסביר קוזוקרו.



25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE