הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חושבת אוקראינית שנפלה בשבי חושפת: ״הנסיך הארי התקשר אלי. הוא נתן לי השראה וכוח״
יוליה פאייבסקה, חובשת אוקראינית אשר נלכדה בשבי ועונתה במשך שלושה חודשים עד שיצאה חזרה לחופשי, מדברת על השיחה המפתיעה שלה עם הנסיך, וכיצד היא הצליחה להעניק לה כוחות להמשיך. ״הוא אמר שהוא תומך בי ובאוקראינה״, סיפרה

יוליה פאייבסקה הינה חובשת מתנדבת מאוקראינה אשר נתפסה על ידי הכוחות הרוסים בחודש מרץ האחרון, שם עברה עינויים והייתה בשבי, עד אשר שוחררה, לפני שבוע. אז הגיעה שיחת הטלפון המפתיעה מלא אחר מאשר הנסיך הארי בכבודו ובעצמו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״הוא היה מאוד אדיב, הוא אמר שהוא תומך באוקראינה ובכולנו. הנסיך העניק לי כוח והשראה להמשיך להילחם״, סיפרה. פאייבסקה סיפרה כי התקופה בשבי הייתה קשה במיוחד, כאשר היא הייתה בבידוד, וקיבלה רק חצי כוס מים כל יום. רק בשלב מאוחר יותר עברה לתא עם עשרים נשים. 

״חוויתי מכות ועינויים בחשמל. הרוסים אמרו לנו שוב ושוב שכולם שכחו מאוקראינה ושכדאי לי להתאבד כי במילא אף אחד לא יציל אותי״, סיפרה. עוד הוסיפה פאייבסקה כי מסיבה כלשהי המשיכה להאמין כי היא תשרוד, ותצא בחזרה לחופשיה. 

״אני אסירת תודה כלפי הנסיך הארי״, סיכמה החובשת. נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, הגיב גם הוא לנושא ואמר: ״אנו כולם גאים בך מאוד. את מצליחה להציג את הרוח המרדנית של העם האוקראיני. המשיכו לתמוך בנו. הניצחון יגיע״. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE