הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת ״האנטומיה של גריי״ אובחנה עם גידול מוחי: ״הייתי בהלם, לא הצלחתי להגיב״
השחקנית הותיקה והאהובה קייט וולש חשפה כי לאחרונה גילתה כי קיים גידול בתוך ראשה, מה שהיה עבורה קריאת השכמה, אך גם רגע מטלטל וקשה במיוחד

היא אמנם משחקת רופאה בסדרה האהובה ״האנטומיה של גריי״ אך השחקנית קייט וולש דווקא מוצאת את עצמה בימים אלה בצד השני של המטבע, בתור חולה. לדבריה, הכל התחיל כאשר הרגישה מותשת במשך זמן רב, מבלי להבין מדוע. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״חשבתי כל הזמן שזה בסך הכל די הגיוני, לוח הזמנים שלי די עמוס. עבדתי המון שעות, וקשה״, הסבירה. עוד אמרה כי חשבה כי אם תשנה מעט את אורח החיים שלה ותוריד הילוך הדברים יסתדרו, אך כאמור, לא כך קרה. לאט לאט סימפטומים נוספים החלו להגיע.

״מדריכת הפילאטיס שלי שמה לב שצד ימין שלי נוטה יותר הצדה, ולאט לאט היא גם הבחינה בביות בקוגניציה. איבדתי את קו המחשבה שלי, לא הצלחתי לסיים משפטים. זה היה מאוד מוזר, נבהלתי נורא״, אמרה וולש, אשר פנתה לבדיקת סקירת מוח, אז גילתה את הבשורה.

״ברגע שאמרו לי את זה הרגשתי שאני פשוט יוצאת מהגוף שלי. הייתי בהלם. לא הצלחתי להאמין. שלושה ימים לאחר מכן עברתי ניתוח להסרת הגידול״, סיפרה. ״בסופו של דבר זה שיעור גדול, סוג של קריאת השכמה. מזל גדול שקיבלתי המון תמיכה לאורך כל הדרך״, הוסיפה. 



57% לא
43% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE