הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביידן ומשפחתו נופשים באחוזה השווה 20 מיליון דולר – ולא משלמים דבר
על פי מקור, המשפחה הנשיאותית נוהגת לבלות בנכס הגדול השייך למריה אלווין, שהיא חברה של הזוג ביידן אך גם תורמת מוכרת עבור הדמוקרטים

הנשיא ג'ו ביידן, בנו האנטר ושאר בני המשפחה, מבלים את חופשת הקיץ שלהם באחוזה בקרוליינה הדרומית על החוף הים אשר שווה 20 מיליון דולר – והם לא משלמים אפילו סנט אחד עבורה. כך פורסם ב'ניו יורק פוסט'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האחוזה בה נופשים משפחת ביידן 

 

על פי מקור אשר מקורב למשפחת ביידן, הנשיא שאל לאחרונה את התורמת הדמוקרטית המוכרת מריה אלווין – אלמנו של מייסד קרן הגידור ג'יימס אלווין – אם הוא ומשפחתו יוכלו להישאר באחוזה שלה בת תשעה חדרי השינה באי קיוואה.

הנכס כולל בריכת שחייה גדולה בשטח של שני אקר, והוא מוקף בעצי דקל וצמחייה רבה על מנת לוודא פרטיות. "הם נשארו כאן בעבר, והם לא משלמים", אמר המקור לעיתון. "הם אף פעם לא שילמו, הם בסך הכל חברים".

כתבים מסוכנויות חדשות שונות פנו לבית הלבן עם בקשה לשקיפות לגבי טיולו של ביידן בקרוליינה הדרומית, אשר יימשך עד תחילת השבוע הבא. סוכנות הידיעות AP, למשל, פרסמה ביום רביעי כי הבית הלבן "לא הגיב לבקשותינו לספק פרטים על לוח החופשות של ביידן, הפעילויות שלו או מתי הוא מתכנן לחזור לוושינגטון, וגם לא סיפק מידע על בית המגורים שבו שוהה".

 

(צילום: AP)

 

בני הזוג ביידן שהו לעתים קרובות באחוזה של אלווין, אשר תרמה רבות למערך קמפיינים פוליטיים עבור הדמוקרטים. עם זאת, לאחרונה היא תרמה עבור הרפובליקנית ליז צ'ייני המתנגדת נחרצות לדונלד טראמפ, ולוועדה הפוליטית שתומכת במאמץ שלה לנצח את הארייט האגמן, מועמדת אשר נתמכת על ידי הנשיא לשעבר.

לקראת הבחירות בשנת 2020, אלווין תרמה בנדיבות צ'ק בסך 35 אלף דולר לקרן של ביידן ולוועדה הלואמית הדמוקרטית. כך על פי ועדת הבחירות הפדרלית.

המקור הדגיש בפני אתר החדשות כי הזוג אלווין וביידן אינם מבצעים עסקאות יחד, וכי הם מכירים אחד את השני כבר למעלה מעשור.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE