הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקן ההוליוודי שמגן על רוסיה ויוצא נגד רשת CNN
סטיבן סיגל, שביקר באוקראינה לאחרונה, התראיין לתוכנית טלוויזיה רוסית שם צידד לטובת הקרמלין וטען שקייב משקרת. כמו כן, תקף את רשת החדשות האמריקאית: "אין להם כבוד"

הכוכב ההוליוודי סטיבן סיגל הופיע בטלוויזיה הממלכתית הרוסית וצידד בהסבר של הקרמלין למתקפה על בית הסוהר בה נהרגו עשרות אסירים אוקראינים, ואף גינה את האופן שבו רשת CNN ניתחה את האירוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סיגן ופוטין (צילום: Getty Images)

 

בתוכנית 'הערב עם ולדימיר סולוביוב', סיגל סיפר על הביקור שלו בכלא אולניבקה באזור דונצק שבמזרח אוקראינה, שם אירעה מתקפה ב-29 ביולי שגרמה למותם של 53 בני אדם ופציעתם של רבים אחרים – כולל חיילים אוקראינים שנלכדו כשבויים.

כזכור, קייב האשימה את מוסקבה כי הפציצה את בית הכלא מבפנים, במטרה לכסות על הרצח והעינויים שביצעה שם, ומנגד רוסיה האשימה את אוקראינה בשימוש ב-HIMARS כדי לתקוף את המתקן. הטענות של אף אחד מהצדדים לא אומת, אם כי ארה"ב הזהירה מוקדם יותר החודש שרוסיה תנסה לשתול ראיות כוזבות כדי שייראה כאילו האוקראינים הם האחראים להפגזה.

סיגל היהודי-אמריקאי, ממוצא רוסי, סיפר כי הוא ביקר בבית הכלא במסגרת סרט תיעודי שהוא מצלם, ואמר: "ראיתי שמדובר במתקפת טילים של HIMARS. הייתי צריך ללכת לראות את זה בעצמי, ואכן ראיתי שזה טיל, הוא עבר ושרף את כל האזור".

כאשר נשאל אם הוא בטוח שמדובר באותו הטיל שמסופק לאוקראינים על ידי האמריקאים, השחקן דחה את ההסבר של קייב לפיו ההרס נגרם מפיצוץ מבפנים. "אני יכול להגיד לך במיליארד האחוזים, שזו לא הייתה הפצצה מקומת הקרקע ומעלה. אפשר היה לראות שנכנס טיל מבחוץ ושרף את הכל", אמר.

 

 

אז, השחקן נשאל על בדיקת העובדות שערכה רשת CNN, שבה מומחים טענו שלא ייתכן שהכלא נפגע על ידי טיל HIMARS. "מכל ערוצי החדשות בעולם, אני חושב של-CNN יש הכי פחות כבוד מכל ישות אחרת על פני כדור הארץ", אמר.

לאחר מכן, סיגל התייחס לטענות שנשמעו שוב ושוב מפיו של ולדימיר פוטין על כך שמטרתו בפלישה עם להילחם באידיאולוגיה הנאצית השוטפת את אוקראינה. השחקן ההוליוודי מתח ביקורת על חבריו הסלבריטאים שביקרו את הנשיא וולודימיר זלנסקי, ואך כיוון נגד ארנולד שוורצנגר.

"כאשר ארני אומר, 'אין נאצים', אז אני ראיינתי וראיתי מאות ומאות נאצים, והם אומרים לי, 'היינו במלחמה ואנחנו אוהבים להרוג אנשים'", סיפר סיגל. "נאצים לא עזבו את אוקראינה מאז מלחמת העולם השנייה".

לדבריו, מי "שמתחיל במלחמה" הוא זה "שדוחף את היריב שלו לנקודה שבה אין לו ברירה אלא להילחם", והוסיף כי "רוסיה עמדה בפני איום קיומי".

 

הראיון המלא:

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE