הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ בהצהרה מיוחדת: "שחררו את המסמכים עכשיו!"
נראה כי אפילו השופט הליברלי שאישר את הפשיטה על מאר-א-לאגו, ברוס ריינהארט דורש הסברים ומבקש לחשוף את המסמכים שעומדים מאחורי מה שאירע ביום שני במתחם הנשיאותי לשעבר בפלורידה
הנשיא לשעבר דונלד טראמפ אמר כי הוא "מעודד את השחרור המיידי" של צו החיפוש והמסמכים הקשורים שהובילו לפשיטה של ​​ה-FBI ביום שני על מאר-א-לאגו בהצהרה שפורסמה ביום חמישי מאוחר בלילה.
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
טראמפ אמר:
 
"לא רק שלא אתנגד לשחרור מסמכים הקשורים לפשיטה והפריצה הלא-אמריקאית, הלא מוצדקת והמיותרת לביתי בפאלם ביץ', פלורידה, מאר א-לאגו, אני הולך צעד קדימה על ידי עידוד השחרור המיידי של המסמכים הללו, למרות שהם נכתבו על ידי דמוקרטים שמאלנים רדיקליים ויריבים פוליטיים אפשריים בעתיד, שיש להם אינטרס חזק ועוצמתי לתקוף אותי, בדומה ל-6 השנים האחרונות".
 
התמיכה של טראמפ בשחרור צו החיפוש מגיעה לאחר שמשרד המשפטים האמריקני (DOJ) הגיש בקשה לביטול ההסתרה של חלקים מהצו. משרד המשפטים של התובע הכללי של ארצות הברית, מריק גרלנד, ציטט "עניין ציבורי מהותי" בבקשתם לביטול ההסתרה.
 
השופט מפלורידה ברוס ריינהארט, שאישר את צו החיפוש, הורה למשרד המשפטים להתייעץ עם הצוות המשפטי של טראמפ כדי לקבוע אם הם יתנגדו לבקשת המחלקה לביטול ההסתרה. קבוצה של חברות מדיה הגישה גם היא בקשה לביטול ההסתרה של כל מסמכי בית המשפט הקשורים לצו החיפוש, כולל "כל תצהירי העילה הסבירה שהוגשו לתמיכה בצו החיפוש", לפי CNBC.
 
גרלנד אישר שהוא "אישר באופן אישי את ההחלטה לבקש צו חיפוש" מוקדם יותר ביום חמישי לאחר דיווחים סותרים לפיהם מנהל ה-FBI כריסטופר ריי אישר את צו החיפוש. פוליטיקאים רפובליקנים, כולל כמה שהצביעו בעד הדחת טראמפ, קראו גם לגרלנד וגם לריי לספק הסבר לפשיטה על מאר-א-לאגו.
 
טראמפ גם מתח ביקורת על "הנשק הפוליטי חסר התקדים של אכיפת החוק" בהצהרתו.
 
"מספרי הסקרים שלי הם החזקים ביותר שהיו אי פעם, גיוס כספים על ידי המפלגה הרפובליקנית שובר שיאים, ובחירות אמצע הקדנציה מתקרבות במהירות", הוסיף טראמפ.
 
"הנשק הפוליטי חסר התקדים הזה של אכיפת החוק אינו הולם ולא אתי ביותר".
 
"העולם צופה כיצד ארצנו מובאת לשפל חדש, לא רק בגבול שלנו, בפשע, בכלכלה, באנרגיה, בביטחון הלאומי וכל כך הרבה יותר, אלא גם ביחס לבחירות הקדושות שלנו",
 
סיכם טראמפ.
 
"שחררו את המסמכים עכשיו!"

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE