הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ לועג לטענה כי היו מסמכים מסווגים על נשק גרעיני במאר-א-לאגו: "מתיחה"
נשיא ארה"ב לעג וביקש להפריך את הטענות שעלו בוושינגטון פוסט לגבי הפרסום כי הנשיא שמר על מסמכים הקשורים לנשק גרעיני וכי זו היתה מטרת הפשיטה על ביתו

הנשיא דונלד טראמפ לעג ביום שישי לדיווח המצביע על כך שהוא סיווג מסמכים לגבי נשק גרעיני בביתו במאר-א-לאגו, מה שגרם לפשיטה של ​​ה-FBI ביום שני.

"נושא הנשק הגרעיני הוא מתיחה, בדיוק כמו ש'רוסיה, רוסיה, רוסיה' הייתה מתיחה, שתי ההדחות היו מתיחה, חקירת מולר הייתה מתיחה, ועוד הרבה יותר", כתב טראמפ ברשתות החברתיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הוושינגטון פוסט ציטט "אנשים שמכירים את החקירה", שטענו שה-FBI חיפש בביתו של טראמפ אחר "מסמכים מסווגים הקשורים לנשק גרעיני".

 

טראמפ הסביר שהוא עדיין במלחמה עם רשויות אכיפת החוק הפדרליות ו"אותם אנשים עילגים" המעורבים בפשיטה. הוא אישר שעורכי דינו לא הורשו להיות נוכחים במבצע ה-FBI ותהה -

"מדוע ה-FBI לא איפשר בדיקה של אזורים במאר-א-לאגו עם עורכי הדין שלנו, או אחרים, מדוע הוא גרם להם לחכות בחוץ בחום, ולא נתן להם להתקרב אפילו".

הנשיא לשעבר גם העלה חששות שה-FBI שתל מידע כוזב בביתו או בחלק מהתיקים שלקח, כפי שחלק מתומכיו שיערו.

"לשתול מידע מישהו?" שאל טראמפ.


חלק מהפרטים על הפשיטה צפויים להתפרסם לאחר שהתובע הכללי, מריק גרלנד, הודיע ​​ביום שישי שמשרד המשפטים הגיש בקשה לביטול ההסתרה על חלקים מהצו, תוך ציון "עניין ציבורי משמעותי" בפרטים.

טראמפ הסכים לשתף פעולה עם הצעד.

"לא רק שלא אתנגד לשחרור מסמכים הקשורים לפשיטה והפריצה הלא-אמריקאית, הלא מוצדקת, והמיותרת לביתי בפאלם ביץ', פלורידה, מאר א-לאגו, אלא אני הולך צעד קדימה על ידי עידוד מיידי של שחרור המסמכים האלה", כתב טראמפ ברשתות החברתיות ביום שישי בערב.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE