הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות מות השחקנית אן הייש: חקירת המשטרה הגיעה לסיומה
על אף שרשויות החוק סברו שהשחקנית הייתה תחת השפעת סמים כאשר התנגשה בבית במערב לוס אנג'לס בשבוע שעבר, מותה ביום שישי הביא לסגירת התיק

משטרת לוס אנג'לס סגרה את חקירת תאונת הדרכים הקשה שהובילה למותה של אן הייש, לאחר שהשחקנית הלכה לעולמה מוקדם יותר השבוע בעקבות הפציעות הקשות שספגה באירוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הייש בת ה-53, ורכבה שנגרר מזירת התאונה

 

"נכון לעכשיו הוחלט שחקירת הפרשה לא תתקדם מעבר למה שכבר נעשה", אמרו בהודעה רשמית של המשטרה, "כל מידע או רישומים אחרים שביקשנו לקבל בטרם פרסום הודעה זו עשויים להגיע לידינו, אולם בהתאם למדיניות המשטרה אנו לא ממליצים על הגשת כתבי אישום כאשר חשוד בעבירה כבר אינו בחיים".

קודם לכן, ב-LAPD ציינו שהם חוקרים את הייש בחשד שנהגה תחת השפעת סמים בעת התאונה: "בדיקת דם ראשונית העלתה שהיו סמים בגופה של הנהגת ועל כן הפרשה נחקרה כ-DUI", נמסר מוקדם יותר השבוע.

כזכור, הייש בת ה-53 הייתה מעורבת בתאונה קשה בלוס אנג'לס ביום שישי שעבר. היא נסעה במהירות מופרזת והתנגשה בבית בשכונת מאר ויסטה שבמערב העיר. שריפה פרצה בבית בעקבות התאונה, ונדרשה קרוב לשעה על מנת לכבות את הלהבות, כך על פי דובר הכבאות המקומית, בריאן המפרי.

 

שריפת ענק פרצה בבית בעקבות התאונה

 

הייש אושפזה בבית החולים במצב אנוש, והלכה לעולמה אתמול (שישי) - כשבוע לאחר התאונה. הייש התפרסמה לראשונה בזכות אופרת הסבון "עולם אחר" שבו כיכבה, וזכתה בפרס האמי על תפקידה בסדרה. היא אף כיכבה במספר סרטים מוכרים, לרבות "שישה ימים ושבעה לילות" (לצדו של האריסון פורד) ו"לכשכש בכלב" לצדם של רוברט דה-נירו ודסטין הופמן.

בנה של הייש, הומר, פרסם הודעה בשמו ובשם אחיו, כאשר הבינו שאמם לא תשרוד את התאונה הקשה: "לאחר שישה ימים קשים ומלאים בתהפוכות נפש, נותרתי עם עצב עמוק וחסר מילים. אני מקווה שאמא שלי משוחררת מכאבים, ומתחילה לחוות את מה שאני מתאר כחופש הנצחי שלה".
2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE