הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: בן 15 המואשם באונס יועמד לדין כבגיר
ביהמ"ש נענה לבקשת התביעה וקבע שהנער, שביצע את העבירות המיוחסות לו כשהיה בן 14, יועמד לדין כבגיר ועלול להישלח לעד שלושים שנה בכלא

בית המשפט בדרום פלורידה קבע שנער בן 15 יועמד לדין כבגיר בעקבות תקרית מזעזעת שבה הוא מואשם, במסגרתה אנס אישה באיומי אקדח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, טרי ברגר סמית'

 

האירוע האלים התרחש בעיר הוליווד שבפלורידה באמצע חודש יוני, כאשר החשוד - טרי ברגר סמית' - היה בן 14. מכתב האישום עולה שהנער הצעיר, כאמור - כיום בן 15, מואשם בחמש עבירות, לרבות אונס, חטיפה ותקיפה באמצעות נשק קטלני.

ביום שישי נערך דיון בבית המשפט, במהלכו עורך הדין של הנער ביקש לאשר שחרור בערבות, והוא אף ניסה לשכנע את בית המשפט שלא להאשים את הנער כבגיר:

"אף ילד לא צריך למצוא את עצמו בבית כלא של מבוגרים", אמר עורך הדין ג'ים לואיס, "אם הוא יורשע בעבירות, אנחנו מדברים על תקופת מאסר ממושכת...זה פשוט לא בסדר".

 

ברגר סמית' במהלך הדיון בבית המשפט, מוקדם יותר השבוע

 

כאשר השופטת פיבי פרנסואה ביקשה מהתובע של מחוז בראוורד לספק טיעון מדוע יש להשאיר את הנער במעצר ולהעמידו לדין כבגיר, התובע הסביר:

"[ברגר סמית' הטריד את הקורבן ועקב אחריה. הוא אמר שהוא 'רוצה להוסיף אותה לאוסף שלו', אנס אותה מספר פעמים ואפילו שידר את האונס לחברו באמצעות אפליקציית סטרימינג", אמר והוסיף, "כאשר האישה שנפלה קורבן לאונס שאלה את החשוד אם יש לו מחלות מין, הוא השיב בחיוב ואמר שיש לו איידס".

לדבריו של התובע, החשוד ברגר סמית' אף ריצה בעבר 18 חודשי מאסר בפועל בבית כלא לקטינים בניו יורק, לאחר שהורשע בשוד ובניסיון תקיפה מינית תוך כדי שהוא מאיים בסכין.

עורך הדין לואיס הדגיש כי הנער עלול להישלח ל-20 עד 30 שנה בכלא בעקבות האישומים, ושניתן לשקם אותו במוסד לקטינים: "אין לנו ברירה מלבד להיאבק באישומים, אין שום סיבה שזה יתנהל באופן הזה".

בסופו של דבר, בית המשפט קבע שהנער יועמד לדין כבגיר, ושהוא יישאר במעצר עד תום ההליכים נגדו.

38% לא
62% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE