הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בדרום קליפורניה: בכירה במחוז ונטורה נדרסה למוות
ממצאים ראשוניים של התאונה, שאירעה בערב יום שישי באוקסנארד, מעלים כי כרמן רמירז בת ה-73 נפגעה ע"י טנדר בעת שחצתה את הכביש במעבר חצייה

כרמן רמירז, יו"ר ועדת המפקחים (המקבילה למועצת העיר) של מחוז ונטורה שבדרום קליפורניה, נדרסה למוות שלשום (שישי) בעיר אוקסנארד, כך על פי המשטרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כרמן רמירז, שנדרסה למוות שלשום

 

לפי המשטרה, רמירז בת ה-73 נפגעה ע"י טנדר מסוג GMC סיירה בשעה 6:40 בערב, באזור רחוב A פינת רחוב 7 במרכז העיר אוקסנארד. היא נפגעה מהרכב בעת שחצתה את הכביש במעבר חצייה, ומותה נקבע שעות בודדות לאחר שפונתה לבית החולים.

הנהג הפוגע - גבר בן 38 ששמו לא פורסם בשלב זה - נשאר בזירה ומשתף פעולה עם חקירת רשויות החוק. לא ברור אם הוא חשוד בנהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית במחוז, רמירז הייתה האישה ההיספאנית הראשונה שנבחרה לכהן כיו"ר ועדת המפקחים המקומית. "היא הייתה הדוברת הלא-רשמית של כולנו", אמרה רישל בלטרן, שעבדה עם רמירז במועצת המפקחים.

בליל יום שבת, המחוז קיים עצרת לזכרה של רמירז, בה נכחו בני משפחתה, חברים ונציגים רבים מטעם המחוז.

 

הטנדר שפגע ברמירז

 

"היא הייתה הנציגה הגדולה ביותר שלנו, שתמיד האמינה בחינוך ודאגה שילדים יהיו מעורבים בפעילויות רבות ברחבי הקהילה", ספד לה חאבייר גומז.

לפני שנבחרה לוועדת המפקחים, רמירז כיהנה במשך עשור במועצת עיריית אוקסנארד, וקודם לכן עבדה במספר ארגונים ממשלתיים ברחבי דרום קליפורניה.

רמירז, עורכת דין במקצועה, הייתה גם נשיאת לשכת עורכי הדין של מחוז ונטורה - תפקיד שאליו נבחרה בשנת 1998.

חברת הקונגרס ג'וליה בראונלי, שמייצגת את אזור ונטורה בוושינגטון מאז 2013, ספדה אף היא לרמירז: "כרמן הייתה חברה טובה שלי, וקשה לתאר במילים את האובדן הקשה הזה. לבי נשבר. היא אהבה את הקהילה שלה עם תשוקה מדהימה, ותמיד תיזכר כאישה חמימה ואדיבה".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE