הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסמכי המשמורת של קלואי קרדשיאן ואב ילדיה נחשפים
שבוע בלבד לאחר שכוכבת הריאלטי הביאה לעולם בייבי נוסף באמצעות אם פונדקאית, יחד עם האקס ואב בתה, נחשף באופן רשמי הסכם המשמורת של השניים, הנה כל הפרטים

קלואי קרדשיאן ואב בתה, שחקן הכדורסל, טריסטן תומפסון, הביאו כנגד כל הסיכויים בייבי נוסף לעולם, זאת לאחר פרידה דרמטית ואף מספר בגידות מצידו של תומפסון. כעת, שבוע בלבד לאחר שהשניים קיבלו באופן רשמי ילד נוסף לעולם, הסכמי המשמורת נחשפים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הדיווחים, במסמכים נכתב כי קלואי הי זו שתהיה במשמורת מלאה על הבייבי, חוקית, בלעדית ופיזית. מקורב לכוכבת הריאלטי הוסיף ואמר: ״למרות שקלואי קיבלה משמורת מלאה, היא תשמח שטריסטן יהיה נוכח בחיים של הילד, כמה שהוא רק רוצה״.

עוד סיפר כי על אף העבר המורכב של השניים, והבגידות הקשות מצידו של תומפסון, השניים מסתדרים טוב. ״הם הורים נהדרים לטרו בת הארבע. לטריסטן יש איתה קשר הדוק מאוד, והוא אוהב אותה. זה מרגש במיוחד לראות את טרו הקטנה מתרגשת להיות אחות גדולה״, הוסיף.

״קלואי וטריסטן החליטו שעדיף שהיא זו שתהיה לצידה של האם הפונדקאית בבית החולים בזמן שהיא יולדת. היא כלל לא מודאת בנוגע לתינוק החדש ולגבי בן זוגה לשעבר, אם הוא רוצה, הוא יכול להיות נוכח ופעיל, והוא עושה סימנים שזו בדיוק הכוונה שלו״, סיכם.

כזכור, הבשורה על בייבי נוסף שנמצא בדרך הצליחה להסעיר את הביצה ההוליוודית, בעיקר לאור העובדה כי השניים נפרדו בצורה דמרטית במיוחד, זאת לאחר שנחשף כי תומפסון בגד בקלואי, בפעם השלישית, בזמן שהשניים בדיוק עשו קאמבק וניסו לגשר על הפערים.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE