הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אוליביה ווילד במלחמה מול בעלה לשעבר: ״המעשים שלו נועדו לאיים עלי ולתפוס אותי לא מוכנה״
נראה כי מאבק המשמורת של צמד השחקנים עולה שלב, כאשר לאחרונה הגישה ווילד בקשה למשמורת על ילדיה בתגובה למסמכים המשפטיים שבעלה לשעבר הגיש לה לעיניי כל. ״הוא משתמש בטקטיקות משפטיות מקוממות״, אמרה

בחודש אפריל האחרון השחקנית אוליביה ווילד קיבלה לידייה מסמכים משפטיים בזמן שהייתה על במה בכנס חגיגי לעיניי אלפי אנשים ומצלמות. המסמכים המדוברים הגיעו אליה מבעלה לשעבר, השחקן ג׳ייסון סודייקיס, בהם היה כתוב כי הוא תובע משמורת על ילדיהם המשותפים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מסתמן כי תהליך שהתחיל בצורה רגועה יחסית, הולך והופך דרמטי מרגע לרגע, כאשר לאחרונה הגישה ווילד את בקשתה שלה לבית המשפט. מקורב לשחקנית סיפר כי הכל התחיל להדרדר כאשר בחרה לעבור ללונדון בעקבות בן זוגה הנוכחי, הארי סטיילס.

״ג׳ייסון רצה לעבור לניו יורק ושהילדים יהיו איתו. כאשר לא הסכמתי, הוא שלח לי את המסמכים האלה. העובדה שהוא בחר להביך אותי כך, ולהציג את הסכסוך שלנו באופן פומבי לעיני כל מנוגדת לרווחת הילדים שלנו. הוא הבהיר לי שלא נוכל לגשר על הנושא, אז הגשתי את הבקשה למשמורת בלוס אנג׳לס״, הסבירה ווילד.

עוד הוסיפה ואמרה, כי למרות שיכל להגיש לה את המסמכים באופן דסקרטי, ולכבד אותה, הוא בחר לעשות את בדרך הכי אגרסיבית שיש. ״המעשים שלו נועדו באופן ברור לאיים עלי. הוא בחר בדרך נוראית״, סיכמה השחקנית.  מאז חודש דצמבר של השנה שעברה, מתגוררת ווילד בלונדון עם שני ילדיה.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE