הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג׳לס עם הילדים: 4 מקומות בילוי קיציים ומהנים
הקיץ בעיצומו, וזה הזמן לפרגן קצת לילדים ולצאת ליום כיף באחת מהאטרקציות שיש לעיר להציע. ריכזנו עבורכם מספר מקומות שווים במיוחד לבילוי משפחתי מושלם

אזלו לכם הרעיונות מה לעשות עם הילדים? מתחשק לכם משהו יצירתי, מגניב ומהנה? הינה שלושה מקומות מושלמים לבילוי משפחתי קייצי וכיפי שלגמרי כדאי לפנות בשבילם יום מהשבוע. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יוניברסל סטודיו הוליווד: Universal Studios Hollywood

אל תפספסו את רגעי הקולנוע והטלוויזיה המדהימים ביותר בפארק השעשועים יוניברסל סטודיוס הוליווד. תוכלו ליהנות ממתקני הלונה פארק וצפייהבשוברי קופות המבוססים על כמה מתוכנית הטלוויזיה הגדולות ביותר בכל הזמנים, כמו הסימפסונים, קונג פו פנדה ועוד. תוכלו אפילו להציץ אל תוך עולם הקוסמות של הארי פוטר (The Wizarding World of Harry Potter™).

בנוסף, שימו לבב - אל תשכחו ללכת אל מאחורי הקלעים בסיור Studio Tour, בו תראו היכן יוצרים את הסרטים ותלמדו על טכנולוגיית סטופ מושן, פעלולים מיוחדים ולכידת תנועה במופע הפעלולים המיוחדים.

סיקס פלאגס מג'יק מאונטיין: Six Flags Magic Mountain

פארק שעשועים משתרע על פני 260 אקרים מכיל לא פחות מ-19 רכבות הרים ברמה עולמית ויותר ממאה מתקנים, משחקים ואטרקציות. עם הכרטיס המיוחד שניתן להזמין מראש תוכלו לדלג על התור ותקבלו גישה בלתי מוגבלת למתקנים, אטרקציות ומופעים, מדובר על אחת האטרקציות המהנות ביותר של לוס אנג'לס למשפחות עם ילדים.

אל תפספסו את ה-CraZanity מתקן לאמיצים בלבד העולה ויורד לגובה של 17 קומות ומגיע למהירויות של עד 120 קמ"ש. 

סיור מיניבוס סביב בתי הסלבריטאים ההוליוודיים Hollywood Celebrity Homes Closed Minibus Tour

סיור במיניבוס סגור שסובב סביב בתי הסלבס בהוליווד. כך תטיילו לאורך מלהולנד דרייב המפורסם, הסמל האיקוני של תעשיית סרטי הקולנוע האמריקאית. תעברו על פני שלט 'הוליווד' המפורסם ותעשו את דרככם לגבעות המתגלגלות, שם גרים הסלבס בשכונות השונות. תוכלו לצלם את בל אייר, לבדוק איפה הכוכבים עושים את השופינג שלהם וכמובן - תשימו לב לפרטים הקטנים! 

פארק המים הוריקן הרבור של סיקס פלאגס 

האטרקציה הכי כיפית לעונת הקיץ נמצאת בפארק המים הכי שווה בקליפורניה - פארק המים הוריקן הרבור של רשת פארקי השעשועים העולמית סיקס פלאגס. תוכלו למצוא בו מגלשות מים ענקיות ומפותלות, נהרות מים גועשים ומלאים קצף, מים רדודים ושלווים לזמו רגיעה וגלים גבוהים מהסגנון האהוב על גולשים מנוסים.

מומלץ להזמין כרטיסים מראש, מהסיבה הפשוטה כי בחודשי הקיץ תורי הכניסה ארוכים מתמיד. אם אתם חובבי אדרנלין, תמצאו הרבה מה לעשות במקום. למשל, במתקן שבו הרצפה נשמטת מרגליכם ב- Bonzai Pipelines שבו נופלים 50 רגל אל תוך סילוני מים המחכים לכם בנחיתה, ועוד ועוד.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE