הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ילדים בני 12 ו-15 מואשמים כי דקרו למוות עובד בתחנת דלק
שוטרים שהוזעקו לזירת האירוע מצאו את ישראל אקינגבסוט בן ה-37 עם פצעי דקירה רבים. החוקרים נדהמו לגלות כי האחראים לפשע הם ילדים קטנים. "זהו מצב טרגי"

שני קטינים בני 12 ו-15 ממרילנד מואשמים כי דקרו למוות עובד בתחנת דלק, זאת ככל הנראה לאחר ששדדו את המקום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אירוע הדקירה התרחש ביום חמישי, בסביבות השעה 4:40 לפנות בוקר, בעיר קלינטון שבמרילנד. שוטרים רבים הוזעקו לתחנת דלק, שם הם מצאו את ישראל אקינגבסוט בן ה-37, שרוע על הרצפה עם פצעי דקירה מרובים. הוא הובהל לבית חולים סמוך, ולאחר מאמצים רפואיים הוא מת מפצעיו.

יממה לאחר מכן, המשטרה הודיעה כי הם עצרו שני חשודים: קטינים בני 12 ו-15, שזהותם לא נחשפה מפאת גילם הצעיר. בשלב זה, החוקרים מאמינים כי הילדים דקרו את העובד לאחר ששדדו את המקום.

שני הנערים מוחזקים במעצר, והוגש נגדם אישומים בגין רצח בכוונה תחילה ותקיפה. המשטרה מסרה כי בן ה-15 יעמוד למשפט כבגיר, ואילו בן ה-12 יואשם כנער.

בהצהרה של מפקד משטרת מחוז הנסיך ג'ורג', מאליק עזיז, הוא אמר כי התקרית בתחנת הדלק מצטרפת למגמה מטרידה של פשעים המבוצעים על ידי קטינים.

"זהו מצב טרגי. שני קטינים שנמצאים כעת במעצר בגין הריגתו של מר אקינגבסוט בזמן שהוא היה בעבודה. אנחנו רואים יותר מדי קטינים מבצעים פשעים אלימים. רק השנה נעצרו שבעה קטינים בגין רצח. ביצוע עבירות אלימות הן חמורות, ואנחנו מתכוונים לעשות את חלקנו במתן דין וחשבון לכל מי שעובר על החוק במחוז שלנו, ולא משנה מה הגיל שלו. נמשיך לחפש צדק לקורבנות הפשע".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE