הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמן הרחוב 'סאבו' תלה ברחבי לוס אנג'לס שלטי "F*ck the FBI" ו-"Trump 2024 MAGA"
נראה שאין דבר יותר רדיקלי מאשר לייצר אמנות ימנית-שמרנית ברחבי העיר הליברלית ביותר באמריקה (אולי חוץ מסן-פרנסיסקו), אך אמן רחוב אחד עושה בדיוק את זה

אמן הרחוב מלוס אנג'לס המכונה Sabo הכה שוב בעיר המלאכים ותלה סדרת שלטים ברחבי העיר שעליהם נכתב "Fuck the FBI" ו"Trump 2024 MAGA".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(Breitbart news)

סאבו, אשר שלטיו נתלים באופן פוליטי ובצורה אמנותית (ראו את החוטים המשתלשלים ארצה), ולעתים הוא בוחר להפוך את השלט לקשה להגעה, ולעתים דווקא בוחר שלא - מסר ל'ברייטברט ניוז' שחמישה שלטים נתלו בסך הכל ברחבי העיר.

שניים מהן הוא תלה בברנטווד, אחד ליד קפה Coral Tree, ועוד אחד מול מרכז העיצוב 'פסיפיק' בווסט-הוליווד.

ועוד שניים נתלו בצומת רוברטסון ומלרוז, אך הם הוסרו במהירות, אמר האמן.

 

(Breitbart news)

השלטים הופיעו ימים ספורים לאחר שה-FBI פשט על אחוזת מר-א-לאגו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בפלורידה. ה-FBI ארז מסמכים רבים באחוזה, פרץ לכספות ואפילו מצא זמן לחטט בארון הבגדים של מלניה טראמפ.

הפשיטה, שזכתה לביקורת עזה גם ממספר דמוקרטים (אנדרו יאנג, אלן דרשוביץ, ואנדרו קואומו) מגיעה במקביל לידיעה שטראמפ שוקל אם להתמודד שוב על הנשיאות בשנת 2024, מהלך שהוא צפוי להכריז עליו לאחר בחירות האמצע בנובמבר 2022.

סקרים מראים שטראמפ הוא הפייבוריט הרפובליקני המובהק (לאחריו רון דה-סנטיט), בעוד שהנשיא הנוכחי ג'ו ביידן נותר לא פופולרי בקרב הדמוקרטים והרפובליקנים כאחד.

'סאבו' עצמו עלה מוקדם יותר השנה לכותרות במהלך אירוע הסופרבול, שנערך בלוס אנג'לס, ושבו גם זכתה קבוצת הלוס אנג'לס ראמס.

באותה עת האמן העלה סדרת כרזות רחוב (מושקעות ומסוגננות במיוחד) אשר דרשו את פיטוריו של התובע המחוזי של מחוז לוס אנג’לס, ג’ורג’ גאסקון, אשר עמדותיו הליברליות בנושא אכיפת החוק והפשיעה הובילו לעלייה במקרי רצח ופשעים אלימים אחרים ברחבי מחוז לוס אנג’לס.

 

(Breitbart news)

"ה-LAPD לא יכול להגן עליך", נכתב בפוסטר אחד של אמן רחוב.

"לסלק את התובע המחוזי גאסקון", נכתב באחר, נראה כי היה למעשיו השפעה כלשהי שכן גאסקון כרגע עשוי לסיים את תפקידו מוקדם מהצפוי לאור אפשרות שיעמוד ל-Recall.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE