הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אמנדה סייפריד חוזרת לסצנות העירום שעשתה בגיל 19: ״אני לא מבינה איך נתתי לזה לקרות״
השחקנית ההוליוודית וכוכבת ״מאמא מיה״ אמנם נחשבת כיום לאחד הכוכבות העסוקות בביצה, אך לאחרונה חשפה בפעם הראשונה כי יש לא מעט רגעים בקריירה עליהם היא מתחרטת, בעיקר סצנות עירום שעשתה בגיל צעיר

אמנדה סייפריד הפכה לאחת הכוכבות הכי נחשקות אי שם בתחילת שנות האלפיים כאשר פרצה בעקבות תפקידה בסרט ״ילדות רעות״, ומאוחר יותר גם בסרט ״מאמא מיה״. עם זאת, מסתבר כי לא כל הנוצץ זהב. לאחרונה, שיתפה השחקנית כי היא מתחרטת על כמה דברים, ובעיקר על תקרית מסוימת שהתרחשה כאשר הייתה בת 19 בלבד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״הייתי בת 19 ושיחקתי סצנת עירום, היום אני שואלת את עצמי איך נתתי לזה לקרות. אבל אני מבינה שרציתי לשמור על התפקיד שלי ועל הקריירה בכלל. זו הסיבה העיקרית. כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה שהשחקנית מדברת על השלכות לא חיוביות במיוחד של כמה תפקידי עבר שלה. 

בראיון אחר, בחודש מאי האחרון שיתפה סייפריד על האינטראקציה המורכבת שהייתה לה עם המעריצים בעקבות תפקידה בסרט ״ילדות רעות״, כאשר רבים התייחסו אלייה בתור הבלונדינית היפה. ״גם אז חשבתי הרבה אם אני רוצה להיכנס לתפקיד הזה, בדיוק מהסיבה הזו״, הסבירה.

לבסוף, סיכמה ואמרה כי היום אני מרגישה מעורכת מתמיד. ״מעניקים לי כבוד כמו שאף פעם לא קרה לי. זה לא קשור לתהילה, אלא לביקורות חיוביות ושבחים. אני חושבת שכל זה סוף סוף קורה כי אני בת 36 ויודעת לגמרי מי אני ומה אני רוצה״. 



96% לא
4% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE