הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שהואשם בהטרדה מינית הבמאי פרד סאבג׳ מגיב: ״אנסה לשנות את ההתנהגות שלי״
שש נשים שונות התלוננו לאחרונה על הבמאי ההוליוודי אשר אף פוטר מתפקידו בעקבות כך. כעת, הוא מחליט להגיב לנושא לראשונה ומסביר כי הוא שואף לשנות כל התנהגות בעלת השפעה שלילית על אדם אחר בה החזיק

נראה כי החודשים האחרונים עבור הבמאי והשחקן פרד סבאג׳ אינם פשוטים, כאשר לאחרונה הגישו שש נשים שונות תלונה על הטרדה מינית מצידו, הטרדות אשר התרחשו, לפי הדיווחים, על סט הצילומים של ״הוליווד ריפורטר״. כזכור, לפני שלושה חודשים פוטר סבאג׳ מתפקידו בעקבות התלונות, וכעת הוא מגיב.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אחת הנשים, אשר הגישה תלונה לחברת דיסני אמרה: ״ייאמר לזכותם שהם יצרו איתי קשר די מהר. החקירה התחילה מיד, ותוך זמן קצר הוא קיבל איסור מוחלט להגיע לסט״. כאמור, כמה ימים לאחר מכן, פורסם כי סבאג׳ פוטר מתפקידו על רקע ההאשמות. ״אני ושאר הנשים מרגישות שכולם צריכים לדעת מה קרה שם ועל ההתנהגות הפסולה שלו״, הוסיפה. 

זוהי לא הפעם הראשונה שהבמאי מואשם בהטרדה מינית, כאשר אי שם בשנת 1993 נתבע על ידי יצרן תלבושות בטענה כי הטריד אותו מינית. בשנת 2015 אישה נוספת הגישה תלונה על הטרדה מינית מצידו, כאשר היו יחד על סט הצילומים של הסדרה ״הכריש״. 

הנשים שהגישו תלונה מסבירות כי לסאבג׳ יש ממש שני צדדים, האחד כריזמטי ותומך ואילו השני כועס ואפל. ״ההתנהגות הבלתי הולמת תמיד הופנתה כלפי עובדים במעמד נמוך יותר״, אמרה אחת הנשים. ואם כל זה לא מספיק, שיתפה גם הודעה שקיבלה מהבמאי: ״הייתי אידיוט רציני. אני מצטער. אני חייב לך התנצלות. האמת היא שאני ממש מחבב אותך ורוצה שנהיה חברים״. 

והנה, זוהי תגובתו הרשמית של סבאג׳: ״מאז גיל שש עבדתי על מאות סטים ועם אלפי אנשים, זה מצטער לשמוע שנכשלתי. בכוונתי לעבוד על ההתנהגות שלי, שהייתה לה השפעה שלילית, כי אין דבר בעולם שיותר חשוב עבורי מלהיות תומך במקום העבודה שלי״. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE